Naar inhoud

5 B2B-marketingbureaus slaan handen ineen met B2B Powerhouse

Het wordt steeds lastiger om met slechts één bureau alle expertise in huis te halen om succesvol campagnes en marketingprogramma’s uit te voeren. Bovendien willen de grotere bedrijven naast innovatie en flexibiliteit graag specialisten in huis halen. Precies daar spelen de gerenommeerde marketingbureaus gericht op business-to-business-markten Leadscope, NLmatch, Lemm & Ten Haaf, Olbico en spotONvision op in. Deze bedrijven werken voortaan samen onder de noemer B2B Powerhouse.

“Met B2B Powerhouse laten we aan onze gezamenlijke klanten zien dat wij de klant nog beter kunnen bedienen door proactief samen te werken”, vertelt initiatiefnemer Shimon Ben Ayoun, managing director van spotONvision. “Ten slotte komen we elkaar regelmatig tegen bij de klant.” Met complementaire dienstverlening slaan de partijen de handen ineen en spelen zij in op de behoefte van de opdrachtgevers in B2B om het aansturen van meerdere bureaus en expertises te vergemakkelijken.

Samenwerken om meer impact te maken

De (online) marketingactiviteiten die B2B Powerhouse kan inzetten dekken de volledige customer lifecycle. Het strategische plan, het creatieve concept, het creëren van bereik, het activeren van de doelgroep, de leadgeneratie en het verbeteren van de conversie. En tot slot het verhogen van engagement en loyaliteit.

Deelnemende bedrijven

Leadscope, de B2B-online-marketingspecialist binnen de LevelUp Group ondersteunt bedrijven met online marketing en conversie-optimalisatie. NLmatch vult de diensten aan met telemarketing en Lemm & Ten Haaf met B2B-strategie en -creatie. Omdat correcte klantdata een cruciale rol speelt bij alle marketingactiviteiten, vult Olbico aan met kennis over masterdata in B2B. En, voor marketing- en campagneadvies vervult B2B-speler spotONvision een belangrijke kernrol.

Dekking volledige customer lifecycle

Samen zetten de 5 bureaus zich in voor het succes van de – vaak gezamenlijke – klant. Gezamenlijk kunnen zij meer impact maken, zo is de gedachte. Deze B2B-specialisten kennen elkaar goed en werken al samen op diverse klantprojecten wat zorgt voor korte lijnen, snelle realisatie en optimale impact. Een bundeling van expertise die B2B-bedrijven helpt groeien. Van strategie tot marketing automation, van creatie en contentmarketing tot datamanagement en analytics.

Lancering B2B Powerhouse

Tijdens een feestelijke lancering van het B2B Powerhouse op 2 oktober 2018 hebben de bureaus enkele van hun topklanten aan het woord gelaten. Zo spraken directeuren, sales- en marketingmanagers van Legal People, Havenbedrijf Rotterdam, Tele2 Zakelijk, MKB-Afval en ArboNed over hun marketing- en salesuitdagingen en oplossingen. Een mooie start van een nieuw B2B-samenwerkingsplatform.

Op woensdag 8 november 2018 organiseert spotONvision het ‘B2B-najaarsevent 2018’ op Landgoed Leusderend in Leusden.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie