Naar inhoud

ABZ Diervoeding stapt over naar crm van MS Dynamics

ABZ Diervoeding stapt over op Microsoft Dynamics CRM, om zowel het klantbeeld als het klantcontact te verbeteren en meer efficiency te halen uit sales en marketing. Een andere reden voor de implementatie is de wens om steeds mobieler te gaan werken.

Na de fusie van de coöperaties Arkervaart en Brameco-Zon voeders koos het nieuwe ABZ Diervoeding ervoor om met CRM Partners de it-omgeving opnieuw in te richten. De diervoedingsfabrikant benadrukt dat het de klant centraal wil stellen en met het systeem meer klantgegevens gaat vastleggen om zo de service en het contact met de klant te verbeteren.  “Doorslaggevend in de keuze voor ons nieuwe crm-systeem was dat onze leden en afnemers het gevoel blijven houden dat we heel dichtbij ze staan. Pas dan zijn we in staat ze op de beste manier te helpen”, beargumenteert Marcel Roordink, directeur bij ABZ Diervoeding de overstap. 

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie