Naar inhoud

Adobe en ServiceNow richten zich samen op de klantbeleving

De technologiebedrijven Adobe en ServiceNow hebben op ‘Adobe Summit – The Digital Experience Conference’ aangekondigd een samenwerking aan te gaan. Met deze samenwerking willen ze een oplossing bieden aan bedrijven voor de integratie van data gerelateerd aan klantervaringen en de creatie van naadloze digitale workflows en gepersonaliseerde klantervaringen via alle touchpoints. Gezamenlijk beogen de ondernemingen zo een verbetering te realiseren in het customer experience management.

Real-time klantprofielen verrijken

Organisaties gebruiken oplossingen voor customer engagement om de digitale ervaringen van klanten beter te begrijpen en te personaliseren. Maar deze data bevinden zich vaak in silo’s en zijn niet gekoppeld aan de klantenservice – en dat terwijl klanten een naadloze, gepersonaliseerde ervaring verwachten en graag zien dat problemen snel worden opgelost. De samenwerkende ondernemingen maken de integratie van Adobe Experience Platform en Now Platform van ServiceNow mogelijk om zo real-time klantprofielen van Adobe te kunnen verrijken met klantdata. Dit zorgt voor een breder klantbeeld tijdens de volledige digitale klantreis, van acquisitie tot dienstverlening.

Betere ervaringen voor klanten en medewerkers

Daarnaast integreren de oplossingen van Adobe Experience Cloud met het Now Platform, waaronder de customerservicemanagement-oplossingen, om zo betere ervaringen voor klanten en medewerkers te bieden binnen de applicaties van beide bedrijven.De ondernemingen werken samen om gemeenschappelijke klanten de mogelijkheid te bieden digitale workflows, servicecatalogi, intelligente content en kennismanagementmogelijkheden te integreren en te gebruiken.

Naadloze digitale workflows mogelijk maken

“Klanten eisen buitengewone ervaringen en bedrijven willen de klantenservice en het engagement veranderen”, zegt John Donahoe, president & chief executive officer van ServiceNow. “Samen maken we naadloze digitale workflows mogelijk waar klanten naar op zoek zijn en die bedrijven willen bieden.” Shantanu Narayen, president & chief executive officer van Adobe, vult aan: “Het bieden van gepersonaliseerde, real-time klantervaringen is de kern van elke succesvolle organisatie. We gaan een partnership aan om organisaties real-time bruikbare data te bieden gedurende de hele klantreis, zodat ze hun digitale business beter kunnen beheren en laten groeien.”

Verbetering customer experience management

Het partnership stelt klanten in staat om te profiteren van een gecentraliseerd, intelligent instrument voor customer experience management. Daarnaast kunnen klanten met het Now Platform werk tussen teams stroomlijnen en uiteindelijk razendsnel uitgebreide, real-time klantprofielen opbouwen. Gemeenschappelijke klanten kunnen bijvoorbeeld naadloos digitale workflows van ServiceNow, kennismanagement en servicecatalogi integreren in een persoonlijke engagement-laag met het Adobe Experience Platform. Op deze manier kunnen consistente en contextuele ervaringen en diensten ontwikkeld worden.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie