Naar inhoud

Adobe lanceert Web Experience Management oplossing

Softwareleverancier Adobe heeft een nieuwe versie gelanceerd van zijn Web Experience Management (WEM) oplossing, onderdeel van het Customer Experience Management (CEM) platform. De laatste release van WEM moet het mogelijk maken voor bedrijven om mobiele apparaten en social communities in te zetten om klantloyaliteit en conversie te verbeteren.

Onderdeel van Web Experience Management is een vernieuwde versie van CQ5, een verzameling content management en campagne management oplossingen. Zo is de CQ5 Mobile module toegevoegd, waarmee bestaande content aangepast en hergebruikt moet kunnen worden voor verschillende type apparaten en schermen. Een andere module is CQ5 Marketing Campagne Management (MCM) moet marketeers in staat stellen om multichannel marketingcampagnes te plannen en uit te rollen.

CQ5 Social Communities is een nieuwe module voor het bouwen van interactieve online communities. Adobe denkt dat bezoekers door de communities vaker de website bezoeken, dat de loyaliteit hiermee verhoogd kan worden en dat meer inzicht verkregen kan worden in de klant. De laatste nieuwe module is CQ5 Targeting, waarmee het rendement van de campagne-uitgaven vergroot moet kunnen worden door een integratie met Adobe SiteCatalyst, waarmee marketeers klantinteractie realtime moeten kunnen meten en analyseren. Ook is er een nauwere integratie gemaakt met de Online Marketing Suite van Adobe. Hierdoor moeten bedrijven gerichter content kunnen aanbieden aan specifieke doelgroepen. Een andere integratie is gerealiseerd met Adobe Test & Target, waarmee marketeers observaties van klantinteractie en klantgedrag moeten kunnen analyseren.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie