Naar inhoud

Adwords campagnes sturen op trends

Onetomarket, de Arnhemse dienstverlener in zoekmachinemarketing, introduceert een trendgestuurde technologie die naar eigen zeggen meer bezoekers via Google Adwords naar de website weet te krijgen tegen 20 tot 50 procent lagere clickprijzen. De geautomatiseerde oplossing heeft de naam Admax gekregen.

Google AdWordsOp basis van historie en actualiteit worden campagnes tegen lagere kosten beter renderend gemaakt. Zo wordt scherper geboden op bestaande keywords. Ook worden additionele trefwoorden aangemaakt en worden negatieve keywords, waarop een organisatie niet gevonden wil worden, gegenereerd.
’Vanaf de testfase begin april van Admax bij verschillende internationale opdrachtgevers daalde de prijs per click binnen 24 uur met 29 procent terwijl het aantal clicks met 21 procent toenam. Over de gehele periode steeg de return on investment met 40 proecent, zegt Peter Vos, marketing manager bij Onetomarket.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie