Naar inhoud

Airbnb en Uber als functies in vernieuwde KLM-applicatie

Luchtvaartmaatschappij KLM lanceert een vernieuwde mobiele applicatie voor smartphone, tablet en smartwatch op iOS en Android. De app heeft een compleet nieuwe uitstraling waarbij de gebruikerservaring op alle devices gelijk is. Er zijn handige functies toegevoegd die het gehele reisproces vergemakkelijken. Opvallend is dat in die functionaliteiten ook ruimte is gereserveerd voor peer-to-peer-diensten als Airbnb en Uber.

Verbetering reiservaring

Van een vlucht boeken tot online inchecken, de vernieuwde app biedt deze diensten nu via elk gewenst device. Ook kunnen reizigers de offline boardingpass openen om deze vervolgens bij de gate te laten scannen. De luchtvaartmaatschappij houdt de reiziger via de app up-to-date met alle relevante vluchtgegevens. Al deze mogelijkheden vergroten het algemene comfort voor, tijdens en na de reis.

Vluchtgerelateerde diensten

De mobiele applicatie is nu ook op Android tablets te gebruiken en beschikt voor beide besturingssystemen over een inspirerende reissectie. Met de smartphone en tablet app hebben Flying Blue Members in een oogopslag zicht op het behaalde membershiplevel en het aantal gespaarde miles. Vanaf april is het zelfs mogelijk om miles te besteden aan vluchtgerelateerde diensten zoals extra bagage of à-la-carte-maaltijden.

Airbnb en Uber

Ook is Airbnb in de app geïntegreerd. Hierdoor kunnen reizigers gemakkelijk en direct een accommodatie voor hun verblijf boeken. Om de reis compleet te maken is de optie toegevoegd om via de applicatie een Uber te bestellen. De KLM-app is nu gratis te downloaden via de Apple App Store of Google Play Store.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie