Naar inhoud

Alternate begint outdoor mobile marketing campagne

Computerleverancier Alternate is in samenwerking met afdeling Team Impact van reclamebureau CBS Outdoor een mobiele marketingcampagne begonnen. Het doel van deze combinatie van outdoor en mobile marketing moet inzicht geven in het aantal potentiele ontvangers, het aantal mensen die het actiebericht geaccepteerd hebben en de uiteindelijke traffic naar de promotiepagina.

Alternate begint outdoor mobile marketing campagne

Reizigers worden via digitale schermen en scroller-abri's op metrostation Beurs/Churchilllaan in Rotterdam geattendeerd op de campagne, waarna ze met toestemming de actie via Bluetooth op hun mobiel kunnen ontvangen. Ze maken hiermee kans op een HP-laptop. Met de actie hoopt CBS Outdoor de aanbieding op een interactieve manier onder de aandacht van wachtende passagiers op de perrons van het metrostation te brengen. De keuze voor Beurs/Churchilllaan is genomen vanwege het grote dagelijkse bezoek van 90.000 reizigers waar zich zakelijk publiek onder bevindt, maar ook winkelend publiek. De actie loopt nog tot 15 juni 2009.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie