Naar inhoud

App geeft inzicht in status hypotheekaanvraag

Een mobiele applicatie stelt klanten van hypotheekadviseur De Hypotheek vanaf deze week in staat hun hypotheekaanvraag op de voet te volgen. Net als met track & trace van de bezorging van een pakket, kunnen klanten op elk gewenst moment de status van de aanvraag checken. Zo krijgen zij status-updates bij elke nieuwe stap in het aanvraagproces en hebben ze goed inzicht in het proces van hun hypotheekaanvraag.

Actuele status aanvraag

Met app kunnen klanten op hun smartphone de status van hun aanvraag bekijken en overige gegevens raadplegen. Een berichtenbox biedt een overzicht van alle wijzigingen in hun hypotheekaanvraag. Aan het einde van elke dag ontvangen gebruikers hier bovendien notificaties als er wijzigingen zijn die ze nog niet hebben bekeken. Verder kunnen klanten nagaan welke documenten ze nog moeten aanleveren en welke stappen de adviseur op de vestiging zal doorlopen.

Interactie met adviseur

Per stap is uitgebreide informatie beschikbaar, eventueel voorzien van een persoonlijke toelichting van de adviseur. Daarnaast kunnen gebruikers van de app documenten openen die zij van hun adviseur hebben ontvangen en informatie over hun nieuwe woning bekijken. In de toekomst worden extra functionaliteiten aan de app toegevoegd, zoals het uploaden van documenten en een chatfunctie.

Toegang tot praktische informatie

Veel mensen ervaren stress bij de aankoop van een nieuwe woning en het aanvragen van een hypotheek. Ze vinden het spannend en het proces wordt vaak ook als ingewikkeld ervaren, waardoor niet altijd eenvoudig is te overzien of het allemaal wel goed gaat. Met onze nieuwe app krijgen zij toegang tot praktische informatie, hebben zij 24/7 inzicht in het verloop van hun hypotheekaanvraag en kunnen zij snel schakelen met hun adviseur”, vertelt Wytzejan de Jong, algemeen directeur van De Hypotheker.

Aanvraag hypotheek vereenvoudigen

Wij investeren continu in technologische ontwikkelingen die klanten kunnen helpen en het aanvragen van een hypotheek vereenvoudigen en zijn dan ook trots op deze nieuwe app”, aldus De Jong. “Met behulp van de app, het aanbieden van een persoonlijke omgeving op onze website en de ondersteuning van onze adviseurs, heeft de klant altijd actueel inzicht in de lopende hypotheekaanvraag en is alle benodigde informatie altijd binnen handbereik.”

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie