Naar inhoud

B2B Marketing Award 2017 uitgereikt aan ServiceNow

Afgelopen week is voor de achtste keer de B2B Marketing Award uitgereikt. De twee genomineerden van dit jaar waren Greetz en ServiceNow. Beide organisaties kregen vier minuten de tijd om hun case te presenteren tijdens het B2B Marketing Forum op het podium van Kasteel de Wittenburg in Wassenaar. Na de presentaties had het publiek de mogelijkheid om te stemmen en in combinatie met het juryoordeel rolde ServiceNow als winnaar uit de bus. Onder luid applaus nam Francisca Calkoen van deze succesvolle IT-servicemanagementdienstverlener de felbegeerde award in ontvangst.

Meer aandacht voor B2B-marketing

In 2010 introduceerde B2B-marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Ingrid Archer, initiatiefnemer van de Award, tevens co-founder van spotONvision: “Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B-marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.”

Breder portfolio presenteren

“De beslissing was moeilijker dan voorgaande jaren”, vertelt juryvoorzitter Ment Kuiper. “Het was een nek-aan-nekrace. Het doel van ServiceNow was een breder portfolio te positioneren bij haar grote klanten, maar ook het aanboren van nieuwe segmenten. Door de combinatie van een offline en online contentstrategie, het inzetten van marketing automation én het denken vanuit verschillende doelgroepen hebben zij deze doelstellingen ruimschoots behaald.”

Resultaat duidelijk aangetoond

“ServiceNow heeft haar naamsbekendheid vergroot, haar database uitgebreid en een mooie salespipeline gerealiseerd”, aldus Kuiper. “Dit resultaat, dat zij met duidelijke cijfers aantoonden, was voor ons uiteindelijk de doorslaggevende factor om de IT-servicemanagementdienstverlener tot winnaar uit te roepen.” De vakjury bestond dit jaar naast voorzitter Ment Kuiper (IDMK Trainingen en CustomerTalk) uit Marije van Donselaar (Nuon), Nord van de Mosselaer (Tele2), Marieke le Noble (B+B Vakmedianet) en Jan van Ginkel (AT5 en NH).

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie