Naar inhoud

Bezorging luxe maaltijden nu ook op het Scheveningse strand

Het domein van de maaltijdbezorging is in het digitale tijdperk niet langer het exclusieve eigendom van de pizzakoeriers op hun kenmerkende scooters. Het verlangen naar gemak door de welgestelde consument is inmiddels ook door andere horecaondernemers onderkend. Met mobiele applicaties stellen zij hun klanten in staat vanuit hun luie stoel of achter hun overladen bureau smakelijke gerechten te bestellen. Nu kan dat zelfs vanaf de strandstoel op Scheveningse strand.

Maaltijden bestellen op het strand

Als de weergoden je goed gezind zijn en je deze zomermaanden eens mag genieten van het mooie weer op Scheveningen, kun je de heerlijkste gerechten bestellen vanuit je strandstoel. Premium fietsbezorgservice foodora bezorgt namelijk nu ook in de Haagse badplaats. Beachclub Bliss en horecagroep Entrada, onder andere bekend van de restaurants Topkapi, S*team en La Galleria, hebben zich al aangesloten bij de dienst. Verder kan er tussen het zonnebaden door ook genoten worden van de lekkerste pizza’s en pasta’s, visgerechten en culinaire hamburgers van diverse hotspots op en rondom de boulevard.

Gerechten van kwaliteitsrestaurants

Strandgangers kunnen via de app op hun smartphone van de bezorgdienst een bestelling plaatsen en een locatie op de boulevard of op het strand aangeven. De gerechten worden vervolgens door een fietskoerier binnen een half uur bezorgd. Voordeel hiervan is dat je hiermee rijen bij de strandtent vermijdt en je je jouw plek op het strand niet hoeft af te staan om wat te gaan eten. “Zodra het kwik stijgt en de zon tevoorschijn komt zoeken Nederlanders altijd als eerste het strand op. Ik ben heel blij dat we met deze uitbreiding nu ook in Scheveningen het heerlijke zomergevoel verder kunnen vergroten door hier gerechten van kwaliteitsrestaurants te bezorgen”, aldus Vincent Hosman, Country Manager van foodora Nederland.

On-demand-bezorgservice met fietsen

De bezorgservice is in oktober 2014 gelanceerd in Duitsland en sinds mei 2015 in Amsterdam gevestigd. De on-demand-bezorgservice bezorgt favoriete gerechten van kwaliteitsrestaurants in inmiddels tien landen en 32 verschillende steden. De gerechten zijn snel besteld via de Android- of iOS-app of via de website en staan binnen 30 minuten op tafel of op schoot dankzij de fietsende bezorgers.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie