Naar inhoud

Bijblijven èn beslissen over innovatie in de frontoffice

Vandaag lanceert Lumido Business Media B.V., de uitgever van het vakblad ITcommercie, de nieuwe portal ITcommercie.nl die de basis vormt van een grote community voor beslissers en beïnvloeders in innovatie in marketing, sales en customer service. Naast onafhankelijke informatie over actuele ontwikkelingen en de praktijkgerichte informatie uit het vakblad ITcommercie gaat de portal commerciële managers en andere decision makers met online hulpmiddelen als selectietools, online evenementen en webcasts ondersteunen in het nemen van beslissingen die ze in staat stellen voorop te lopen in hun vakgebied.

Portal

'Wij schrijven al zes jaar over innovatie bij Nederlandse bedrijven, vandaag zetten wij zelf een belangrijke stap om die innovatie rond ITcommercie toe te passen', vertelt Kai Doornink, hoofdredacteur van ITcommercie. 'Deze totaal nieuwe online omgeving is de eerste stap waarmee wij een online community willen creëren waar de hulpmiddelen en handvaten zijn vinden om met innovatieve manieren maximaal profijt te halen uit de klantrelatie, het relatiebestand, elke klantinteractie en de volle potentie van je markt. Waar het vakblad bij uitstek geschikt is voor achtergronden, praktijkverhalen en horizonverbreding biedt het online kanaal veel meer mogelijkheden om elke bezoeker op het juiste moment de juiste informatie te bieden.'

Uitgever Bjørn Hascher wijst erop dat er de komende weken nog veel nieuwe functies online zullen komen. 'Wat we nu lanceren is de compleet nieuwe architectuur en look&feel', legt Hascher uit. 'Sinds Lumido Business Media de titel vorig jaar kocht van Reed Business Information is er alle ruimte en flexibiliteit om te investeren met een duidelijke focus op een specifiek marktsegment; innovatie in de commerciële frontoffice. Met deze nieuwe basis voor onze online activiteiten, kunnen we op maat snel functionaliteiten als webcasts, benchmark-tools en online interactieve discussiemogelijkheden toevoegen. Die interactiviteit is ook erg belangrijk voor ons, want naast dieper inzicht in wat er onder de bezoekers speelt zijn wij altijd op zoek naar nieuwe ideeën of tips voor verbetering van onze portal.'

 

Naast nieuwe informatie en hulpmiddelen voor de commerciële manager biedt de nieuwe portal ITcommercie.nl aanbieders van advies en (softwarematige) hulpmiddelen uitgebreide mogelijkheden zich extra te profileren bij de doelgroep, zo is bijvoorbeeld een lead service geïntegreerd in de omgeving en kan in een eigen omgeving zelf productinformatie, demo's of white papers worden gepresenteerd. Softwareleverancier SAP, één van de Europese marktleiders in oplossingen voor Customer Relationship Management (CRM), is enthousiast over dit initiatief en heeft zich als launching customer aangeboden. De leverancier van bedrijfsbrede software kan zich met onder andere company- en productprofielen en whitepapers optimaal profileren richting de gewenste doelgroep voor hun CRM-oplossingen.

 

'Naast onze online ontwikkelingen richten we ons ook op een complete retooling van de printuitgave, die bestaat al zes jaar in de huidige vorm en met de nieuwe portal biedt dat veel interessante nieuwe mogelijkheden om nog beter op de informatiebehoefte van onze lezers in te spelen', aldus Hascher.

 

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie