Naar inhoud

Blinker en MailPlus gaan verder onder nieuwe naam: Spotler

Sinds afgelopen week gaan de zusterbedrijven Blinker en MailPlus verder als één bedrijf: Spotler. De twee bedrijven leveren software voor e-mailmarketing en ondersteunen organisaties bij de inzet van dit marketingtool. Ze bedienen meer dan 5.000 gebruikers in Nederland om e-mailmarketing en marketing automation effectief in te zetten. De samenvoeging is de eerste stap naar het doel om een internationale speler van marketing automation-software te worden.

Rebranding met de klanten in de spotlight

“Deze rebranding naar Spotler is voor ons een grote stap”, zegt Marc Schüssler, directeur van Spotler en oprichter van Blinker en MailPlus. “We geven twee sterke merken op, maar we krijgen er een internationale naam voor terug. Een krachtige naam waarmee we willen aangeven dat wij onze klanten in de spotlight zetten bij hun klanten.” De productnaam MailPlus blijft nog even bestaan. Aan het eind van het jaar zal een nieuwe interface gelanceerd worden en zal de productnaam ook wijzigen. De meer dan 5.000 gebruikers van de software moeten vanaf afgelopen week inloggen op de nieuwe website van Spotler.

Marketing automation en internationale groei

Na de lancering van de nieuwe interface, breidt de dienstverlener de software verder uit met marketing automation-functies, zoals webtracking, nieuwe campagnetriggers en het publiceren naar social media. Verder wordt de organisatie van voorbereid op internationalisering. Veel processen worden versimpeld en geoptimaliseerd zodat het bedrijf schaalbaar wordt en daarmee een voorbeeld wordt voor vestigingen in andere landen.

Snellere doorontwikkeling en meer functies

Internationale groei is geen doel op zich, maar wel wordt beoogd dat de groei gaat zorgen voor een snellere doorontwikkeling van de software. Dit betekent voor klanten en partners dat zij betere software en meer functies tot hun beschikking gaan krijgen. De komende maanden gaat er een campagne lopen om de rebranding van Blinker en MailPlus naar Spotler onder de marketeers in Nederland bekend te maken.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie