Naar inhoud

BrixCRM winnaar drie SugarCRM Global Partner Awards

SugarCRM, een toonaangevende leverancier van CRM-software, heeft partner BrixCRM gewaardeerd met in totaal drie Global Partner Awards. De awards werden uitgereikt tijdens SugarCon, de jaarlijkse SugarCRM conferentie voor klanten en partners die dit jaar van 13 tot 16 juni plaatsvond in San Francisco, Verenigde Staten van Amerika.

Langdurige klantrelaties

BrixCRM won binnen de regio Noord-Europa in drie verschillende categorieën: Most Accelerated Growth, Customer Loyalty en Sugar Competency. De laatstgenoemde award werd uitgereikt aan de dertien partners wereldwijd, die twintig of meer SugarCRM certificaten hebben behaald. De Customer Loyalty Award ontving BrixCRM op basis van haar grote aantal langdurige klantrelaties.

CRM-oplossingen

Onze 650 partners wereldwijd, hebben de krachten met SugarCRM gebundeld om klanten een betere keus in CRM te bieden”, aldus Clint Oram, mede-oprichter en chief marketing officer van SugarCRM. “Onze partners spelen een essentiële rol bij het uitbreiden van ons wereldwijde bereik, door het bieden van strategisch CRM-advies, op maat gemaakte oplossingen die Sugar aanvullen, technieken voor CRM best practices en flexibele implementatie en integratie diensten. We feliciteren alle winnaars van dit jaar en kijken uit naar een blijvend gezamenlijk succes.”

Create Happy Customers

"Wij zijn vereerd met het drietal awards dat we hebben ontvangen”, aldus Jan-Maarten Plomp, mede-eigenaar van BrixCRM. “Ons motto is ‘Create Happy Customers’. Als bedrijf met een sterke focus op het gelukkig maken van klanten, zijn wij dan ook in het bijzonder vereerd met de Customer Loyalty Award. Deze prijs onderstreept het feit dat onze focus en visie bijdragen aan het creëren van blije en loyale klanten.”

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie