Naar inhoud

ClickValue en Netprofiler samen verder in LevelUp Group

Online marketingbureaus ClickValue en Netprofiler starten een verregaande samenwerking onder de naam LevelUp Group. Na een uitgebreide verkenningsperiode blijkt er sprake van een goede professionele en culturele fit. De insteek van de krachtenbundeling is met elkaar continue verbetering te bewerkstelligen. Met 71 specialisten zetten de twee bureaus, die als afzonderlijke merken blijven bestaan, zich iedere dag in op het gebied van online marketing, digital analytics en conversie-optimalisatie.

Schaalvoordelen

Door de samenwerking hebben de bureaus meerdere specialisten op alle online marketing disciplines. Op die manier kunnen zij klanten grotere continuïteit bieden op hoogwaardig niveau en zo de resultaten doorlopend verhogen. Tevens verwachten zij met meerdere specialisten per discipline het kennisniveau van medewerkers op een nog hoger niveau te brengen. “Binnen de snel veranderende online marketing wereld biedt samenwerking ook schaalvoordelen”, aldus Daniel Markus, oprichter van ClickValue.

Toekomstgarantie

“In een wereld waarin wekelijks nieuwe kansen ontstaan op het gebied van online advertentiemogelijkheden, conversie-optimalisatie en marketing automation is schaal nodig om voorop te blijven lopen”, aldus Markus. “ClickValue loopt al jaren voorop, en door deze samenwerking met Netprofiler bieden we al onze klanten die garantie ook voor de toekomst.”

Synergie

De twee marketingbureaus hebben de afgelopen jaren een stabiele groei doorgemaakt. Deze groei verwachten beide bureaus de komende jaren door te zetten. Door samen verder te gaan en de eigen merknamen te behouden vindt er synergie plaats en ontstaan mogelijkheden om de merken te laten specialiseren.

Data driven

Binnen beide organisaties is er een meer dan gemiddelde interesse voor het meetbaar maken van online resultaten en het benutten van kansen die de online marketingwereld biedt. De samenwerking richt zich op alle online marketingdienstverlening die beide bureaus nu al aanbieden, maar zal ook zeker van toegevoegde waarde zijn bij de ontwikkeling van nieuwe diensten. Onder de vlag van de LevelUp Group is tevens ruimte voor nieuwe labels op het gebied van data driven online marketing.

Online groei

Voor Frans Appels, directeur van Netprofiler, is dit het perfecte moment voor de samenwerking met ClickValue. “Onze organisaties zijn klaar voor deze samenwerking. De bundeling van kennis en expertise biedt ongekende mogelijkheden voor onze klanten om hun online groei te versnellen met een nog groter team van online specialisten. Samen zijn we een nog interessantere partner voor klanten en medewerkers.”

Het bestuur van LevelUp Group bestaat uit David Beentjes, Daniel Markus en Frans Appels. David Beentjes, managing partner bij ClickValue, neemt de dagelijkse leiding op zich.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie