Naar inhoud

Clockwork streeft naar marktleiderschap narrowcasting

Het Nederlandse Clockwork wil marktleider in Nederland worden op het gebied van narrowcasting. Het bedrijf denkt daarvoor een goede uitgangspositie te hebben sinds het per 1 januari van dit jaar alle narrowcasting-activiteiten van BackStream heeft overgenomen. Dat zegt Bart Termorshuizen, directeur van Clockwork in een vraaggesprek met Emerce.
Narrowcasting is het leveren van informatie gericht op een bepaald publiek, op een geselecteerde locatie en tijdstip middels digitale schermen. Volgens Clockwork is de markt voor narrowcasting nog lang niet volwassen. ‘Je ziet vaak retailers denken en roepen van: ‘we moeten wat met die schermen’. Vervolgens worden er een paar van die lcd-schermen opgehangen, maar gaat een winkelier eraan voorbij dat je ook een player, een cms en content nodig hebt om iets op die beeldschermen te kunnen vertonen.’ Het Nederlandse bedrijf zegt zelf ook content en formats te kunnen ontwikkelen in samenspraak met mediaplanners en tv- productiemaatschappijen zoals Endemol. ‘De content bepaalt uiteindelijk hoe succesvol een netwerk is,’ zo meent Termorshuizen.
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie