Naar inhoud

Comité om narrowcasting meetbaar en toegankelijk te maken

Afgelopen donderdag hebben mediabureaus en exploitanten van narrowcastingkanalen het initiatief genomen om een Joint Industry Committee op te zetten. Tijdens een bijeenkomst in Amsterdam, op initiatief van onder andere mediabureau Kobalt en innovatiestichting Syntens, kwamen een aantal partijen overeen om een platform op te zetten om narrowcasting beter meetbaar en toegankelijk te maken voor adverteerders.

De adverteerdersbond BVA laat aan Adformatie weten niet te participeren in het nieuwe comité, omdat er ook individuele exploitanten in het platform zitten. De BVA zet momenteel in op de onderzoeken van het expertisecentrum voor instore communicatie Popai. Daarbij verschillen Popai en initiatiefnemer van het nieuwe comité Kobalt ook nog eens over de manier hoe de effectiviteit van narrowcating moet worden gemeten.

 

Bron: Adformatie

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie