Naar inhoud

Conferentie in het teken van levering optimale klantbeleving

Het voldoen aan de wensen van de klant en het bieden van een optimale klantbeleving kent vele uitdagingen in de voortdurend veranderende wereld van omnichannel-commercie in business-to-business- en business-to-consumer-markten. Tijdens 'Manhattan Exchange EMEA 2016', dat op 5 en 6 oktober in Parijs plaatsvindt, krijgen ruim 300 industrieleiders en experts op het gebied van supply chain uit de sectoren retail, wholesale en manufacturing meer inzicht in de oplossingen voor deze uitdagingen.

Gepersonaliseerde aankoopervaringen

Het thema van de conferentie 'Delivering a fulfilling experience' benadrukt de noodzaak voor ondernemingen om een gepersonaliseerde, consistente en bevredigende aankoopervaring te bieden aan klanten, ongeacht het kanaal. Tegelijkertijd moeten de resultaten winstgevend zijn voor de organisatie en de aandeelhouders. De conferentie laat zien hoe omnichannel-innovaties van organisator Manhattan Associates meerwaarde bieden voor de gehele onderneming, van het magazijn tot aan de fysieke winkel en van het distributiecentrum tot aan de B2B-klant. Ook wordt er aandacht besteed aan hoe deze innovaties de benadering van organisaties hervormen om zodoende de belofte aan de klant te kunnen waarmaken.

Geïntegreerde geautomatiseerde processen

“Ondernemingen moeten beschikken over volledig geïntegreerde, gesynchroniseerde en geautomatiseerde processen die met alle onderdelen binnen de organisatie samenwerken om klanten een bevredigende ervaring te bieden en duurzaam succes te realiseren voor de onderneming”, stelt Henri Seroux, senior vicepresident EMEA bij de organiserende softwareleverancier. “Dit is van belang voor alle sectoren. Bezoekers van het evenement horen uit eerste hand hoe onze innovatieve oplossingen de kloof dichten tussen supply chains en klanten. Ons platform zet namelijk de klant centraal, zodat enerzijds strategische meerwaarde geboden wordt aan ieder type organisatie en anderzijds aan de behoefte van ieder type koper kan worden voldoen.”

Keynotes conferentie klantbeleving

De sprekers die in hun keynotes hun visie op dit onderwerp delen zijn:

  • Paul Anastasiou , Senior Director, Asda. De afgelopen twee jaar heeft hij zich met zijn team gericht op het implementeren van de 'toyou' bestel- en retourdienst. In deze sessie wordt aandacht besteed aan het succes van het programma en hoe dit heeft geleid tot een uitstekende ervaring voor de klanten en de retailpartners. Ook wordt ingegaan op hoe de nieuwe functionaliteit en het dienstenaanbod de onderneming wereldwijd koploper maakt qua innovatie.
  • Kurt Van Donink , general manager ELC/VP logistics Europe, Nike. Afgelopen drie jaar hebben hij en zijn team zich gericht op het opnieuw ontwerpen van de logistieke activiteiten van het bedrijf om de verkoopgroei online, in de eigen winkels en via de groothandels te ondersteunen. In de sessie 'Serving a seamless marketplace through a single process' vertelt hij over de logistiek van het sportmerk in Europa en de ontwikkelingen van het afgelopen jaar. Deze ontwikkelingen waren vooral gericht op het ondersteunen van een veelzijdige marktplaats en dit heeft ervoor gezorgd dat de onderneming de logistieke aanpak in heroverweging heeft genomen.
  • Ilan Benhaim , director of strategy and innovation & general manager of VP consulting, Vente-privee.com. Als medeoprichter van dit bedrijf richt hij zich momenteel op de samenwerking met de grootste spelers in de Franse retailsector om te komen tot een digitale strategie en een innovatief cross-channel netwerk die in lijn is met de wereldwijde strategie van de onderneming. Hij deelt zijn ervaring en inzichten op dit vlak in een sessie: 'Partnering with brands for effective Commerce'.
  • Essar Gabriel , managing director, egabriel. Als executive administrator en expert binnen de internationale sportindustrie was hij betrokken bij de biedingen op en de organisatie van vijf Olympische en Paralympische spelen, één FIFA WK en drie IAAF WK's. In de sessie 'Introducing the bridge – Is it a race? A learning expedition? A celebration?' vertelt hij over het indrukwekkende proces dat hij heeft doorlopen om sport, kunst en technologie samen te brengen.
  • Eddie Capel , CEO, Manhattan Associates. Hij presenteert in zijn keynote de groeimogelijkheden voor ondernemingen die investeren in innovatie om klanteninformatie te verbinden binnen de organisatie en een gepersonaliseerde klantbeleving te bieden.

Naast de keynotes vinden er tijdens dit congres verschillende paneldiscussies en fundamentele sessies plaats waaraan sprekers van verschillende internationale toonaangevende bedrijven deelnemen, zoals adidas, Cdiscount, Clarks, Lacoste, Radial, Schneider Electric, Thomas Cook en Walgreens Boots Alliance. Meer informatie over de conferentie vind je op de website van het evenement.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie