Naar inhoud

Connectoren voor Microsoft CRM

Om integratie met back-office ERP-systemen te vereenvoudigen heeft Microsoft een tweetal connectoren ontwikkeld, zo maakte de softwaregigant vorige week bekend. Het bedrijf lanceerde twee oplossingen onder de naam solution accelerators.

Connectoren

Microsoft kondigde al eerder dit jaar aan bezig te zijn met een aantal integratieoplossingen. Een van de nieuwe oplossingen, die zijn gebaseerd op BizTalk, is bedoeld voor integratie met Siebel CRM. De andere versie is bedoeld voor integratie met ERP-applicaties van SAP en Oracle. (Peoplesoft en Siebel) zodat ERP-data en -processen geïntegreerd kunnen worden met Microsoft CRM. Volgens Brad Wilson, general manager Microsoft Dynamics CRM, komt het bedrijf hiermee tegemoet aan de groeiende behoefte om processen en order- en voorraadgegevens te integreren met een CRM-applicatie. Volgens Wilson zullen deze connectoren Microsoft helpen harder te groeien.

Volgens analisten zal de extra groei door deze connectoren wel meevallen. Er is al een sterke integratie met bijvoorbeeld MS Office en SAP en Oracle hebben al connectoren met bijvoorbeeld MS Outlook.

Bron: destinationCRM
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie