Naar inhoud

Crm belangrijkste onderdeel van nieuwe customer experience oplossing SAP

Softwareleverancier SAP heeft een nieuwe oplossing gelanceerd waarmee bedrijven onderscheidende klantervaringen neer moeten kunnen zetten, genaamd SAP 360 Customer. Het belangrijkste onderdeel van de oplossing is SAP CRM. Deze oplossing is geïntegreerd met dataplatform HANA, waardoor business gebruikers realtime gegevens moeten kunnen analyseren om op basis daarvan acties uit te zetten.

SAP 360 Customer is de nieuwe customer experience oplossing van softwareleverancier SAP. De naam SAP 360 Customer is gebaseerd op de 360 graden kijk die bedrijven moeten verkrijgen door de oplossing in gebruik te nemen, vertelt Bill McDermott, co-ceo van SAP. Door de informatie van de klant te analyseren en te begrijpen moeten naadloze ervaringen neergezet worden, ongeacht kanaal.

Het belangrijkste onderdeel van de nieuwe oplossing is het customer relationship management (crm) systeem van SAP dat nu ondersteund wordt met het dataplatform HANA. Door de integratie met het platform dat in-memory gegevens moet kunnen verwerken, moeten klantgegevens sneller verwerkt en geanalyseerd kunnen worden, zodat beslissingen sneller en op basis van informatie gemaakt kunnen worden.

Daarnaast zijn software-as-a-service oplossingen onderdeel van de suite, zoals SAP Customer OnDemand. Ook zijn verschillende mobiele oplossingen toegevoegd aan de oplossing, alsmede SAP Jam, een social software platform. Naast frontoffice oplossingen kunnen ook backoffice transacties verwerkt worden in de oplossing.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie