Naar inhoud

CRM Partners zet met overname volgende stap richting verdere verbetering klantbeving

De IT-dienstverlener CRM Partners, opgericht in 2005, beoogt bedrijven en instellingen te ondersteunen bij een naadloze integratie van customer engagement in hun bedrijfsprocessen op basis van het Microsoft-platform. De drie businessunits samen leveren producten en diensten in de agrarische sector, financiële dienstverlening, ledenorganisaties en telecom. Om de verdere specialisatie op klantbeleving gestalte te geven, heeft het bedrijf brightONE, een IT-dienstverlener gericht op customer service, overgenomen.

Customer Engagement Companies

Met de overname zet CRM Partners een belangrijke stap in het realiseren van haar doelstelling om de Europese marktleider te worden op het gebied van customer engagement. “Alles wat wij doen is erop gericht om onze klanten geliefd te maken bij hun klanten”, vertelt Emiel Putman, CEO van CRM Partners. “Door het inzetten van de juiste technologie én het creëren van de juiste mindset helpen we organisaties Customer Engagement Companies te worden. Customer service en online interacties zijn daarbij van toenemend belang.”

Customer service en online interactie

“brightONE biedt deze expertise waar veel klanten om vragen”, aldus Putman. “Steeds meer organisaties zien in dat de kwaliteit van hun customer service een onderscheidende klantervaring oplevert. Daarom hebben we de kennis van brightONE al met enige regelmaat ingezet voor onze klanten. Toen de kans zich voordeed om dit mooie bedrijf in de CRM Partners-familie op te nemen, hebben we geen moment geaarzeld. Ik zie ernaar uit om samen onze positie op het gebied van customer engagement verder te verstevigen.”

Aangaan van oprechte klantverbinding

“In de periode waarin we CRM Partners hebben leren kennen, werd ons duidelijk dat we beide het grote belang zien van het aangaan van oprechte klantverbinding”, zegt Oedse de Boer, managing director van brightONE. “Juist in deze tijd, waarin klantcontact steeds vaker digitaal plaatsvindt, worstelen veel organisaties hiermee. De expertise op het terrein van customer service expertise van brightONE, gecombineerd met de rijke ervaring van CRM Partners op het gebied van CRM en marketing stelt ons nu nog beter in staat om organisaties te helpen.”

Geen mutaties in directie en management

Tot de overname was brightONE IT Services in handen van de in München gevestigde investeringsmaatschappij AURELIUS Group. Het Amersfoortse bedrijf zal op korte termijn als derde businessunit van CRM Partners Group verder gaan onder de naam CRM Partners Customer Service. Er worden geen wijzigingen doorgevoerd in directie en management. De details van de overname worden niet bekendgemaakt.

Een uitgebreid interview met Emiel Putman vind je hier.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie