Naar inhoud

CustomerTalk vergroot de interactie met een eigen community

CustomerTalk beoogt zich nadrukkelijker te profileren als het kennisplatform voor iedereen die zijn pijlen richt op klantgerichtheid. Met de lancering van de CustomerTalk-community wil het platform de interactiemogelijkheden vergroten voor iedereen die de klant centraal stelt in zijn ondernemingsactiviteiten. In deze community kunnen leden nog eenvoudiger kennis met elkaar delen over actuele onderwerpen en evenementen.

Ervaringen delen

In het digitale tijdperk draait het meer en meer om klantervaringen. Dé plek om die ervaringen te delen is een community, die makkelijk toegankelijk is en uitblinkt in gebruiksgemak. De toegang tot zo’n netwerk wordt verkregen met het kiezen van een gebruikersnaam en een password, gekoppeld aan het reguliere e-mailadres. Leden kunnen naast kennisnemen van aanstaande events ook eenvoudig interessante onderzoeksrapporten downloaden.

Onderlinge contacten

Daarnaast zijn de leden in staat onderling contacten te leggen en te communiceren via een chatfunctie. Daarmee kunnen zij gemakkelijk hun netwerk verder uitbreiden met anderen die de focus ook gericht hebben op de verdere verbetering van de klantervaringen. Ook bedrijven en instellingen kunnen een profiel aanmaken op het platform. Deze organisaties zijn daardoor in staat een verdere invulling te geven van de wensen en behoeften die leven in een klantgerichte samenleving.

Uitbreiden netwerk

De community is gelanceerd in nauwe samenwerking met MKB Servicedesk. Dit netwerk voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf heeft al eerder succesvol een vergelijkbaar netwerk geïntroduceerd. “Onze doelgroep heeft ons initiatief met open armen ontvangen”, vertelt Willem Overbosch, oprichter van MKB Servicedesk. “Wij zien dat in het mkb een duidelijke behoefte is aan het delen van ervaringen over actuele onderwerpen, zoals momenteel bijvoorbeeld de AVG.”

Offline en online

“Het is ons streven iedereen die actief is in marketing, sales en service interactief ervaringen te laten delen en zo hun netwerk uit kunnen breiden”, aldus Ment Kuiper, directeur van CustomerTalk. “Het centrale thema is daarbij klantgerichtheid. Want dat is in onze ogen onlosmakelijk verbonden aan succes anno nu. Offline bieden we de mogelijkheid te netwerken tijdens onze evenementen. Met de lancering van onze community kan dat nu ook heel gemakkelijk en transparant online.”

De community van CustomerTalk vind je hier.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie