Naar inhoud

De customer journey vanuit klantperspectief

Klanten hebben de controle over hun aankoopbeslissingen genomen. Daarbij gebruiken ze tegenwoordig veel meer touchpoints dan waar marketingactiviteiten zich doorgaans op richten. Succesvolle organisaties begrijpen dan ook hoe ze vanuit het klantperspectief potentiële klanten effectief bereiken, nog voordat de beslissing is genomen. Maar op welke wijze verwerft een onderneming of instelling dat succes?

Bijzondere clinic Phil Winters

Op woensdagochtend 28 oktober 2015 deelt Phil Winters zijn visie over customer journeys tijdens een bijzondere clinic. De gerenommeerde klantstrateeg toont aan de hand van diverse cases en best practices hoe met een gestructureerde aanpak de customer journey vanuit het perspectief van de klant in kaart wordt gebracht. Deze presentatie vindt plaats bij Beeckestijn Business School in Leusden. De gastheer op deze morgen is Egbert Jan van Bel, onderzoeker, auteur en docent.

Denken vanuit klantperspectief

Phil Winters is een marketeer met een lange staat van dienst. Momenteel adviseert hij als onafhankelijk consultant organisaties bij het denken vanuit het klantperspectief. Hij noemt zich dan ook veelbetekenend customer perspective champion en data whisperer. In zijn presentatie bespreekt hij hoe je de belangrijke momenten, die plaatsvinden voordat traditionele marketing zich bewust is van de afwegingen van de klant, kunt identificeren. Ook vertelt hij hoe je de beslissingen van de klant op deze momenten effectief kunt beïnvloeden.

Veel inspiratie en concrete ideeën

Op zijn eigen energieke en inspirerende wijze biedt Phil Winters je gerichte voorbeelden en theoretische kennis, die direct toepasbaar zijn in jouw organisatie. Deze ochtend is een garantie voor veel inspiratie en concrete ideeën. En het vooruitzicht zelf aan de slag te kunnen met het naar een hoger niveau tillen van de beleving van jouw klanten. Een unieke kans die de marketeer van vandaag niet aan zich voorbij mag laten gaan.

Aanmelden voor gratis clinic

De clinic is op woensdag 28 oktober 2015 van 9.30 uur tot 11.30 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30 in Leusden. De gratis presentatie is mogelijk gemaakt door BrixCRM, Platinium Partner van SugarCRM, de toonaangevende leverancier van CRM-software. Meld je hier aan voor deze inspirerende ochtend.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie