Naar inhoud

De speelse trends in schoensurprises van Sinterklaas in 2018

Vandaag arriveert Sinterklaas na een lange boottocht vanuit Spanje weer in Nederland. Dit jaar zet de goedheiligman voet aan wal in Zaanstad. Op de kade wachten de Sint en zijn gevolg volwassenen in een kleurloze discussie zonder goede discussieleider, vergezeld door dochters en zonen die het gedrag van de ouderen kenschetsen met een passend lied: ‘Makkers, staakt uw wild geraas’. Want die kinderen willen vanavond gewoon weer hun schoen zetten.

Trends in schoencadeautjes

Voor veel jonge kids is de aankomst van Sint-Nicolaas namelijk het grote moment dat ze opnieuw hun schoentje mogen zetten. De populaire webwinkel bol.com ziet dan ook dat er veel gezocht wordt naar schoencadeautjes. Vooral speelgoed waarbij een beroep wordt gedaan op de creativiteit en fijne motoriek van kinderen doet het goed. Zo zijn bij cadeautjes onder de 5 euro het ZTRINGZ Regenboog Touw en slijm populair.

Van klassieker tot nieuwe hypes

Sinterklaas vindt het heel belangrijk dat ieder kind een cadeau krijgt waar het heel erg blij mee is. Maar wat is er in bij kinderen? Wat is hip op het schoolplein? Nieuwkomers in de top 5 van 2018 zijn het ZTRINGZ Regenboog Touw en de Poopsie Slime Surprise Pack. Met dit laatste artikel ziet de webshop dat de slijmtrend nog steeds doorzet. Maar ook bekende klassiekers als LEGO DUPLO en Play Doh klei zijn dit jaar populairste schoencadeautjes. Uiteraard doen kleine spelletjes, boekjes, voorleesboekjes, kleurtjes en Playmobil het net als ieder jaar ook heel goed.

Top 5 schoensurprises

De top 5 populairste schoencadeautjes in 2018 bestaat uit:

  1. Poopsie Slime Surprise Pack – slijm
  2. ZTRINGZ Regenboog Touw – vingertouw
  3. SmartGames IQ Puzzler Pro – denkspel
  4. Play-Doh 4-kleurenpotjes – klei
  5. LEGO DUPLO Boerderijdieren - speelgoed

Hulp bij zoektocht cadeau

Om de kindervriend een handje te helpen op zijn oude dag in de zoektocht naar geschikte presentjes, heeft bol.com de Cadeauvinder ontwikkeld die zijn complexe onderneming door alleen al de ruim 335.000 speelgoedartikelen een stuk eenvoudiger kan maken. Na het invullen van de voorkeuren – zoals leeftijd, interesse en het budget – rolt er uit deze handige tool een reeks aan leuke cadeausuggesties voor kinderen.

Melle Moorman, senior business analyst user experience & product owner conversion rate optimization bij bol.com, deelt zijn opvattingen tijdens ‘Digital Marketing in 1 Day’. Tijdens dit event, dat op donderdag 22 november 2018 plaatsvindt in Spant! in Bussum, worden de volgende stappen in de digitale transformatie uitgelicht. Op het programma staan actuele onderwerpen als growth hacking, influencer-marketing, blockchain, marketplaces, artificial intelligence, virtual reality en augmented reality.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie