Naar inhoud

De Zonnebloem zet feedback in voor verbetering reizen

Nationale Vereniging de Zonnebloem wil de kwaliteit van haar reizen en de tevredenheid van vakantiegasten en vrijwilligers waarborgen. Dit wil de Zonnebloem doen door feedback te vragen aan haar klanten en vrijwilligers om te zien wat de vereniging kan verbeteren. Dit doet de Zonnebloem in samenwerking met adviesbureau Your Feedback.

Nationale Vereniging de Zonnebloem biedt onder andere busvakanties in Nederland en naar Duitsland, Frankrijk en Engeland, vliegvakanties naar Spanje en vaarvakanties met de Ms de Zonnebloem. Om de kwaliteit van deze reizen te waarborgen en klanttevredenheid op hoog niveau te houden gaat de Zonnebloem haar gasten schriftelijk ondervragen over hun vakantie. Vrijwilligers krijgen door het jaar heen een online vragenlijst.

Samen met adviesbureau Your Feedback en ScanServ zet de vereniging een systeem op waarmee vragen, opmerkingen, klachten opgevolgd kunnen worden en het verbeterpotentieel van vakantieaccommodaties geanalyseerd kunnen worden. Hierbij worden schriftelijke en online evaluaties geïntegreerd.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie