Naar inhoud

Deli XL wint met Food Reporter B2B Marketing Award 2013

Online horecaplatform Food Reporter van groothandel Deli XL heeft de B2B Marketing Award gewonnen. Marco van Davenhorst, sociale media adviseur bij Deli XL, presenteerde het platform en de bijbehorende resultaten tijdens het B2B Marketing Forum op 14 maart jongstleden. Het publiek van het evenement stemde voor deze case in plaats van voor de verhalen van KLM en Rabobank.

Het B2B Marketing Forum werd 14 maart jongstleden georganiseerd in Amsterdam en bood drie genomineerde partijen KLM, Rabobank en Deli XL de mogelijkheid om hun case en resultaten te laten zien. Deli XL presenteerde het online horecaplatform Food Reporter. Rabobank deed mee met het platform Ik ga starten. KLM liet de ‘slapende klanten’ campagne zien. Tijdens het business to business (b2b) evenement kon zowel het publiek als de jury stemmen voor het meest overtuigende verhaal en hieruit kwam Deli XL als winnaar naar voren.

Food Reporter werd gepresenteerd door de sociale media adviseur van Deli XL Marco van Davenhorst. Volgens Van Davenhorst zit de kracht in het delen van succesverhalen via het platform, YouTube en Twitter. Ook wordt het platform gebruikt als communitynetwerk, waar gepraat wordt over het opzetten van een betere horecaomgeving. Dat alles met een geringe investering, aldus Van Davenhorst, die de investeringen schat op tweeduizend euro. “Een website, twee camera’s en twee microfoons is genoeg. Als je maar een leuk team hebt dat met passie aan de slag gaat met content”, aldus Van Davenhorst.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie