Naar inhoud

Deloitte beoogt de digitale transformatie tastbaar te maken

Als eerste van de Big Four, de grootste zakelijke dienstverleners ter wereld, treedt Deloitte buiten de gebaande paden door samen met klanten te co-creatie op te zetten op haar eigen nieuwe locatie. Dit gebeurt in The Garage, de volledig verbouwde voormalige Citroën-garage naast het Olympisch Stadion in Amsterdam. Daar beoogt de organisatie strategie, technologie en creatie bij elkaar te brengen. Van 10 tot en met 12 april 2019 vindt het openingsfestival plaats.

Digitale transformatie

Uit onderzoek blijkt dat organisaties de afgelopen jaren meer digitaal volwassen zijn geworden, maar nog steeds worstelen met het tastbaar maken van hun ambities en het implementeren van veranderingen. Deloitte opent daarom The Garage, een fysieke plek waar klanten door middel van co-creatie geholpen worden om hun ambities tastbaar te maken, te experimenteren en tot implementeerbare oplossingen te komen. De onderneming richt zich met het initiatief op de combinatie strategie, technologie en creatie.

Energieke omgeving

“The Garage is een energieke en creatieve omgeving waar we met onze samenwerkingspartners, weg van conventionele kantoren en remmende factoren, onze klanten nog beter en op grote schaal kunnen helpen in hun digitale transformatie”, vertelt Stephen Ward, managing partner bij Deloitte Digital.

Multidisciplinaire teams

In de voormalige Citroën-garage zorgen multidisciplinaire teams er voor dat digitale transformatie tastbaar wordt. Designers en technologie-experts werken bijvoorbeeld samen met de experts van de zakelijke dienstverlener op gebieden als talent, organisatiedesign en digital supply chain. Door middel van design-gedreven sessies worden vernieuwende proposities, bedrijven, belevingen van klanten en medewerkers, tastbare prototypes en concrete transformatieplannen ontwikkeld. De 1.670 vierkante meters in The Garage zijn voorzien van de nieuwste technologieën zodat tijdens 2 tot 10 weken ter plekke aan innovaties gebouwd kan worden.

Totaaloplossing bieden

“We kennen de onderwerpen in de boardroom en weten wat decision makers vragen”, duidt Abby Godee, partner customer strategy & applied design bij Deloitte. “Onze huidige en nieuwe services komen in The Garage samen, waardoor de klant met een totaaloplossing vertrekt. We stoppen niet na het idee of de creatie, want onze klanten gaan naar huis met producten die boardroom-proof zijn en gelijk geïmplementeerd kunnen worden.

Ontwikkeling in co-creatie

Tijdens de openingsweek van The Garage wordt een serie van de ‘Future of …’-challenges gepresenteerd, waarbij ingezoomd wordt op de toekomst van financiën, zorg, werk en voeding. Ook zijn er twee online challenges gelanceerd. Meer dan 350 deelnemers uit heel Europa hebben de kans aangegrepen om mee te ontwikkelen aan de toekomst van mobiliteit en energie. De winnaars Pick & Pack en rvolt van beide uitdagingen presenteren tijdens het openingsfestival hun oplossing en ontwikkelen in co-creatie met andere organisaties hun oplossing verder.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie