Naar inhoud

Document Dialog zet in op online engagement met partnership GX Software

GX Software, leverancier van web content management software, en Document Dialog, speler op gebied van multichannel input- en outputmanagement, hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend. Document Dialog gaat in de rol van reseller de online engagement oplossing BlueConic van GX Software inzetten bij zijn klanten.

Document Dialog, leverancier van multichannel input- en outputmanagement, gaat een samenwerking aan met web content management softwareleverancier GX Software. Met deze samenwerking gaat Document Dialog als reseller de online engagement oplossing BlueConic van GX Software leveren aan zijn nieuwe en bestaande klanten.

Door de oplossing BlueConic te leveren aan zijn klanten, biedt Document Dialog een online engagement software die klanten moet helpen om real-time dialogen aan te gaan met online bezoekers op het juiste moment over verschillende online kanalen heen.

De oplossing wordt opgenomen in het portfolio 2DIALOG. Dit is een nieuwe activiteit van Document Dialog die in april van start gaat met de focus op customer-driven engagement.

Bron: Customer Talk
Momenteel is deze website in ontwikkeling. Heeft u een opmerking, laat het ons weten. Stuur een e-mail naar service@customertalk.nl
Sluit
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie