Naar inhoud

Duurzame klantrelaties door combinatie CRM en marketingautomatisering

De combinatie van Customer Relationship Management (CRM) en marketingautomatisering stelt bedrijven in staat meer diepgaande, winstgevende en duurzame relaties op te bouwen met hun klanten. Vanuit CRM kunnen de geautomatiseerde marketinginstrumenten van actuele klantdata worden voorzien, waardoor effectieve marketingcampagnes opgezet, uitgevoerd en beheerd kunnen worden. De integratie zorgt ervoor dat leads beter gekwalificeerd kunnen worden, door het volgen van de interactie van de klant met het merk, maar ook beter opgevolgd worden op basis van hun score.

BrixCRM

Teneinde deze mogelijkheden ook aan haar klanten aan te bieden, is BrixCRM, gedreven CRM-dienstverlener en Elite Partner van SugarCRM, Gold Partner geworden van Marketing Automation leverancier Silverpop. Met deze uitbreiding van haar portfolio biedt BrixCRM haar klanten een krachtige gecombineerde oplossing van CRM en Marketing Automation, waarmee zij in staat zijn klantdata nog beter te benutten en prospects om te zetten in trouwe klanten via relevante één-op-één interacties.

Silverpop

Silverpop, onderdeel van IT-gigant IBM, is een leverancier van software voor cloud-gebaseerde digital marketing, die oplossingen voor e-mailmarketing en leadmanagement biedt. Silverpop Engage verzamelt data met betrekking tot klanten en individueel klantgedrag uit verschillende bronnen, waarmee persoonlijke interacties realtime aangedreven worden. Door het bieden van diepgaande, op gedrag gebaseerde klantinzichten en een intuïtieve gebruikservaring, vermindert Silverpop de complexiteit van omnichannel marketing en creëert optimale klantervaringen gedurende de volledige customer journey. Ruim 5.000 merken wereldwijd maken gebruik van de Marketing Automation tool.

Betere benutting klantdata

Het partnership met Silverpop is een mooie aanvulling op onze dienstverlening”, aldus BrixCRM directeur Jan-Maarten Plomp. “We bieden onze klanten hiermee de mogelijk hun klantdata nog beter te benutten en hun marketingactiviteiten naar een hoger niveau te tillen. Zo kunnen we bedrijven nog beter ondersteunen in het werven van nieuwe klanten en het opbouwen van duurzame klantrelaties.”

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie