Naar inhoud

Dynamics Experience 2016 het podium voor de introductie van Microsoft Dynamics 365

Met de beschikbaarheid van Dynamics 365 vanaf 1 november 2016 luidt Microsoft een nieuw tijdperk in van zakelijke flexibiliteit. Het concept combineert het beste van de CRM- en ERP-oplossingen van de IT-gigant in een cloud-service, met speciaal gebouwde apps voor de belangrijkste bedrijfsprocessen. Of dat nu is op het gebied van automatisering, operations of klantenservice, veel is straks mogelijk. Zo kunnen bedrijven op kleine schaal beginnen, met de zekerheid dat wanneer hun behoeften groeien, de oplossing mee zal groeien.

Nederlandse primeur tijdens Dynamics Experience

Met de nieuwe software worden mogelijkheden geleverd voor geavanceerde analytics en machine learning intelligence. Daarmee helpt het concept bedrijven om hun productiviteit en bedrijfsprocessen te optimaliseren om zo een digitale transformatie mogelijk te maken. Als onafhankelijke businesscommunity van Microsoft krijgt DynamicsHUB de Nederlandse primeur in handen om Microsoft Dynamics 365 te introduceren bij het grotere publiek tijdens haar jaarlijks congres op woensdag 9 november 2016.

Succesfactoren voor digital engagement

‘Dynamics Experience 2016’ vindt plaats in ’t Spant in Bussum. De introductie van deze nieuwe businesssoftware-suite past naadloos bij het thema ‘Digital Engagement’, het thema van dit jaar voor het businessevenement. In een tijd waar digitale start-ups traditionele organisaties inhalen, is het belangrijk te weten wat de succesfactoren zijn. Digitale transformatie is niet zomaar een trend, maar een belangrijke aanjager voor groei.

Business en IT in harmonie met elkaar

Digital engagement kan alleen worden behaald wanneer business en IT in harmonie zijn met elkaar. Het model geeft invulling aan ‘Empower every person and every organization on the planet to achieve more’, de missie van Microsoft. Digital engagement is het zo optimaal mogelijk inzetten van IT om de klant zo excellent mogelijk te bedienen. Dit heeft een positief effect op de klanttevredenheid hetgeen weer resulteert in een verhoogde klantwaarde c.q. financieel resultaat binnen de organisatie.

Inzicht in de digital engagement journey

Naar verwachting zal de komende vijf jaar meer veranderen in de markt dan wat er afgelopen dertig jaar is gebeurd. Om deze snelheid aan te kunnen, moeten bedrijven wendbaar zijn en bereid zijn om digitale technologie te omarmen teneinde de bedrijfsresultaten te optimaliseren. Tijdens het event worden bezoekers meegenomen in de digital engagement journey. De focus ligt hierbij op welke rollen visie en leiderschap, mens en cultuur, bedrijfsprocessen en IT spelen binnen digitale transformaties met behulp van Microsoft-technologie, in het bijzonder het nieuwe concept van de IT-reus.

Kansen voor succesvolle digitale transformatie

De nieuwe werkelijkheid van Microsoft biedt kansen voor organisaties in hun reis naar een succesvolle digitale transformatie. De vraag waar veel organisaties echter mee worstelen, is hoe men van visie naar realisatie gaat. Daarom is gekozen voor dit evenement om samen met DynamicsHUB de Nederlandse eindgebruikers en haar partners deze boodschap te vertalen van een visie naar praktische handvatten om deze transformatie te realiseren.

Meer informatie over het evenement vind je op de website van 'Dynamics Experience 2016'.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie