Naar inhoud

e-Academy beoordeelt het SCHAAL+-programma als excellent

Het ‘Digital Talent Development Programma’ van SCHAAL+ is door e-Academy, het actieprogramma van brancheorganisatie Thuiswinkel.org, als excellent beoordeeld in de categorie ‘e-Marketing’. Tijdens de uitreiking op ‘Shopping Today’ in DeFabrique in Utrecht overhandigde Paul Nijhof, bestuursvoorzitter van Thuiswinkel.org, het certificaat aan Rik de Boer, de oprichter van de organisatie die zich richt op het begeleiden van talenten in het digitale domein. De certificering staat voor het bieden van een kwalitatief goede opleiding die continu up-to-date wordt gehouden.

Excellent post-hbo-opleidingsprogramma

Voor het tweede jaar op rij ontvangt de talentbegeleider dit certificaat, maar dit jaar is het programma zelfs excellent beoordeeld, wat betekent dat het een uitstekende match is met de e-Academy-criteria. Hiermee is SCHAAL+ één van de twee post-hbo-opleidingsprogramma’s die zichzelf excellent mogen noemen.

Traject vormgegeven met andere marktpartijen

“Het opleidingstraject wordt vormgegeven met verschillende partijen uit het veld, zoals Beeckestijn Business School”, vertelt Paul Nijhof, bestuursvoorzitter van Thuiswinkel.org. “De opleiding heeft een sterke focus op data en customer relationship management en er wordt veel aandacht geschonken aan tooling. De talenten komen dan ook Google-gecertificeerd uit de pijplijn. Ook de soft skills worden ontwikkeld in deze opleiding en dat betekent dat er een mooi en breed programma staat, waarmee jonge professionals op het gebied van online marketing kant en klaar voor de markt worden afgeleverd. Dat verdiend een compliment.”

Kloofdichten tussen talent en de arbeidsmarkt

“Wij willen echt de kloof dichten tussen jong digitaal talent en de arbeidsmarkt”, aldus Rik de Boer. “We werven, selecteren, ontwikkelen en begeleiden talent via onze ‘Digital Talent Development Programma’-trajecten. Dat we al een jaar na de start van het programma het predicaat ‘Excellent’ ontvangen van een digitale vakorganisatie als Thuiswinkel.org, bevestigt ons dat we die kloof ook daadwerkelijk dichten.”

Ideale start voor carrière in online marketing

Jong digitaal toptalent krijgt door dit programma de ideale start voor een carrière binnen online marketing. Deelnemende organisaties plukken hier de vruchten van doordat zij jong talent op het gebied van digitale marketing, dat wel goed aansluit op de arbeidsmarkt, direct kunnen inzetten in hun eigen organisatie. Mede dankzij de samenwerking met gerenommeerde (online) bureaus kan de kwaliteit van dit programma worden gegarandeerd.

Streven naar zo breed mogelijk kennisprogramma

“Ik ben supertrots op deze beloning voor ons kennisprogramma”, zegt Vincent Roders, programmadirecteur ‘Digital Marketing’ bij SCHAAL+. “Ons vertrekpunt is altijd geweest om een zo breed mogelijk kennisprogramma voor T-shaped professionals te ontwikkelen voor de managers online marketing van morgen. Ons programma is altijd in bèta, we spotten de laatste online trends en ontwikkelingen en verwerken deze meteen in ons curriculum. Ik ben onze kennispartners dankbaar voor onze geweldige samenwerking tot nu toe. Het is een feest om hier als programmadirecteur betrokken bij te zijn.”

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie