Naar inhoud

e-Spirit benoemt nieuwe salesmanager in Benelux

Het werk van marketeers bestaat steeds meer uit het significant versnellen van de time-to-market van hun communicatieproducten en merken en voor het in realtime uitrollen van digitale marketingactiviteiten naar specifieke doelgroepen. Het in 1999 opgerichte e-Spirit ondersteunt bedrijven in het ontsluiten van de waarde van hun digitale content en transformeert de manier waarop ze communiceren met klanten en werknemers. De onderneming geeft de beoogde expansie verdere invulling met de benoeming van nieuwe salesmanager in de Benelux.

Systematische creatie nieuwe klantervaringen

Het product FirstSpirit van het bedrijf integreert alle systemen, applicaties, data en content die nodig zijn voor het ontwikkelen van nieuwe klantervaringen in een centrale, digitale hub. Het biedt bedrijven de infrastructuur voor het beschikbaar stellen van grote hoeveelheden (gepersonaliseerde) content voor een groot aantal kanalen en touchpoints tijdens de customer journey waardoor klanten wereldwijd systematisch worden bereikt.

Snijvlak marketing, sales en technologie

Teneinde vorm te geven aan de verdere expansie van de onderneming is recent Matthias Meijer benoemd tot regional sales manager Benelux. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en resultaten in de regio Benelux. Meijer zal zich richten op het uitbreiden van zowel het aantal klanten als het partnernetwerk van system integrators en digital agencies. Meijer (54 jaar oud) werkt al sinds eind jaren negentig op het snijvlak van marketing, sales en technologie en heeft daarbij veel bedrijven geholpen bij hun transformatie naar een klantgerichte en digitale onderneming.

Digitale transformatietrajecten

Voordat hij aan de slag ging bij e-Spirit was hij POD leader en account director bij TIBCO Software. Daarvoor vervulde hij de rol van Sales Directeur bij Visionplanner, de Nederlandse ontwikkelaar van financiële managementsoftware en was hij als oprichter van The Customer Care Company betrokken bij vele digitale transformatietrajecten. “Ik zie uit naar de nieuwe uitdaging die ik bij e-Spirit heb gekregen”, zegt Meijer.

Ontsluiten van digitale content

“In het thuisland Duitsland is e-Spirit een gevestigde naam”, vertelt Meijer. “Veel klanten in de retail-, banking-, productie-, en verzekeringssector maken daar al gebruik van onze oplossingen voor het optimaal ontsluiten van digitale content. Een van mijn uitdagingen is om het klantenbestand in de Benelux uit te breiden. Dat doe ik niet alleen, maar samen met een groeiend netwerk van system integrators en digital agencies. De potentie voor het samen aanbieden van dergelijke oplossingen is enorm. Ik heb er daarom alle vertrouwen in dat intensieve samenwerking met onze partners ervoor zal zorgen dat een groeiend aantal klanten dankzij onze gezamenlijke oplossingen succesvol zal zijn.”

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie