Naar inhoud

Een complete oplossing voor online marketing voor het mkb

“Ik heb een prachtig bedrijf, dat moet iedereen weten! Maar hoe regel ik dat goed online? Waar moet ik beginnen en hoe moet het dan verder?” Met deze vragen worstelen de meeste midden- en kleinbedrijven anno 2017 nog steeds. Online aanwezigheid, in deze tijd is er geen ontkomen meer aan. Hoe vertel je anders iedereen over jouw bedrijf waar je zo trots op bent? Helaas wordt online marketing door te weinig midden- en kleinbedrijven echt serieus genomen. Een Nederlandse start-up biedt een oplossing. Bedrijven kunnen bij deze starter in één klap alles online goed regelen, zonder dat ze daar zelf de kennis, tijd en de mankracht voor nodig hebben.

De uitdaging van online marketing

Toch is het niet vreemd dat online marketing een ondergeschoven kind is in het mkb. Door het massale aanbod uit de markt zakken ondernemers weg in het drijfzand van onmogelijk veel ‘oplossingen’ en maken vervolgens de verkeerde of zelfs helemaal geen keuzes. De markt biedt allerlei losse stukjes en niemand lijkt verantwoordelijkheid te kunnen nemen voor het gehele plaatje. Vooral mkb’ers zijn hier de dupe van. De kans dat het bedrijf hierdoor een essentieel stukje mist is groot. Het resultaat? Teleurstelling en frustratie.

In één klap alles online goed geregeld

Spredle, een frisse start-up onder de rook van Rotterdam, komt met een geheel nieuw marketingconcept voor het mkb. Het bedrijf is ontstaan vanuit een samenwerking tussen online marketingbureau Tribal en websiteontwikkelaar de Werkende Website. De onderneming geeft klanten de beschikking over een website die up-to-date blijft. Ook produceert en verspreidt de starter periodiek het verhaal van de klant via blogartikelen, nieuwsbrieven en de meest gebruikte social media. Zo maakt de start-up online marketing op een eigenzinnige manier relevant, leuk en betaalbaar.

Voor een vast bedrag per maand

“We zien in de praktijk dat ondernemers graag alles online goed geregeld willen hebben. Een goede website met kwalitatieve teksten en beelden, relevante posts en ze willen ook nog eens goed vindbaar zijn”, aldus Arjan Roosenburg, de creatieve piloot van Spredle. “In de praktijk zien we dat dit negen van de tien keer onvoldoende geregeld is. Daarom hebben wij ervoor gekozen om de mkb-markt te benaderen met een uniek en compleet concept waarmee alles in één keer goed geregeld is. Wij produceren en verspreiden alles wat een modern midden- en kleinbedrijf nodig heeft op het web. Dat doen wij op een professionele manier, voor een vast bedrag per maand.”

De contouren van de samenwerking

Online marketing vraagt om structurele inzet op topniveau. Alles begint bij het unieke verhaal van het bedrijf. Door middel van een persoonlijke brainstorm komt dit verhaal naar boven. Het marketingbureau maakt scherpe teksten en professionele foto’s en verspreidt vervolgens periodiek het verhaal van de onderneming via blogartikelen, nieuwsbrieven en de meest gebruikte social media. Dit wordt periodiek herhaald voor minimaal een jaar. Door deze heldere propositie en professionele ondersteuning wordt een doordachte online marketingaanpak geboden die lokale ondernemers en mkb’ers ontzorgt op weg naar een complete oplossing voor online marketing.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie