Naar inhoud

Een op vier betalingen bij Starbucks via Starbuckskaart en mobiel

De door koffieketen Starbucks ontwikkelde applicatie waarmee klanten kunnen betalen met hun mobiele telefoon wordt veel gebruikt. De applicatie bestaat nu bijna een jaar in Amerika en volgens de koffieketen hebben er 26 miljoen transacties plaatsgevonden via iOS, BlackBerry en Android. Een op vier van de transacties zou nu via een Starbuckskaart worden gedaan en een deel daarvan via de mobiele telefoon.

De mobiele applicatie van koffieketen Starbucks wordt in Amerika veel gebruikt om betalingen te voldoen. Nu de app bijna een jaar bestaat zijn er inmiddels 26 miljoen transacties via de applicatie afgerond. Adam Brotman, senior vice president en general manager van Starbucks denkt dat gemak een belangrijke reden is voor het gebruik van de applicatie: “Betalen via de mobiele telefoon is een snelle en makkelijke manier om te betalen.”

Starbucks breidt de mobiele diensten uit naar Engeland. Vanaf januari moet daar in zevenhonderd Starbucks filialen betaald kunnen worden met de mobiele app.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie