Naar inhoud

Eerste bijeenkomst onafhankelijke platform CX Circle

In steeds grotere mate krijgen bedrijven, managers, afdelingen en zelfs C-Suite executives te maken met klantverantwoordelijkheid. Ook in Nederland is customer experience (CX) een hard groeiende businessdiscipline. CX Circle is de Nederlandse onafhankelijke community voor CX-professionals. Op maandag 23 november aanstaande organiseert het platform de eerste bijeenkomst.

Challengers

Succesvolle challengers als Airbnb, Uber en Netflix hebben de wereld de afgelopen jaren op z’n kop gezet en het hart van de klant gewonnen. Zij kenmerken zich door dingen rigoureus anders te doen, door toe te treden binnen bestaande markten en deze volledig op te schudden. De new kids trekken zich niets aan van hoe dingen horen en snoepen snel marktaandeel af van de gevestigde orde met een concept dat beter of slimmer is. Challengers zijn in staat om de klant echt te raken en daar kunnen bezoekers van leren gedurende de eerste bijeenkomst.

New kids

Daarom is het thema van de allereerste bijeenkomst van CX Circle: 'Challengers: wat de gevestigde orde kan leren van new kids op het gebied van klantbeleving'. Het event vindt maandag 23 november aanstaande plaats in het hoofdkantoor van de Nederlandse Energie Maatschappij in Rotterdam. Sprekers deze avond zijn de succesvolle Nederlandse challengers Simyo (telecom), House of Einstein (personal shopping-dienst), Tony’s Chocoloneley (chocolademaker) en Srprs.me (reisbureau).

Meer informatie vind je op de website van CX Circle. Je krijgt 20 euro korting op de entree als inschrijving plaatsvindt via deze link.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie