Naar inhoud

Event Driven Marketing automatiseren met Propulsion

De Amsterdams leverancier van een via Application Service Provision (ASP) beschikbaar platform voor marktbewerking Propulsion heeft de oplossing uitgebreid met een nieuwe 'triggering' functionaliteit. Daarmee zijn marketingcampagnes te starten op basis van een verandering in de situatie bij de klant. Zo is Event Driven Marketing (EDM) ook voor complexe organisaties praktisch uitvoerbaar voor het aansturen van continue als ad-hoc marketing processen.

De nieuwe triggering-functionaliteit bouwt voort op de selectiemodule die al in het Propulsion Platvorm aanwezig was om EDM te automatiseren. Dat biedt vooral voordeel voor bedrijven die veel verschillende producten of diensten hebben en werken met veel verschillende klantsegmenten. 'Dit zorgt ervoor dat bedrijven intenser en frequenter via de juiste media met hun klanten communiceren', vertelt Peter Kiel, CEO van Propulsion over de nieuwe megelijheden. 'Organisaties creëren zo een continue reeks van contactmomenten en follow-up activiteiten, afgestemd op de klant en met het beste resultaat voor het bedrijf.'

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie