Naar inhoud

Gartner plaatst Interactive Intelligence opnieuw in Leaders Quadrant

Het vooraanstaande onderzoeks- en adviesbureau in de informatietechnologie Gartner heeft haar “2014 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report” gepubliceerd. Voor de zesde opeenvolgende maal is Interactive Intelligence door Gartner in het “Leaders Quadrant” geplaatst.

Het rapport is onderdeel van de jaarlijkse “Interactive Intelligence Contact Center Automation newsletter”. Het bureau geeft in deze studie een analyse van de leveranciers op basis van compleetheid van visie en het vermogen om deze uit te voeren.

 

Gartner hanteert een uitgebreide definitie van “Leaders”. “Leiders zijn leveranciers met een breed portfolio, significant marktaandeel, een brede geografische aanwezigheid, een heldere visie op hoe contact centers zich zullen moeten ontwikkelen en een bewezen track  record voor het leveren van producten voor het contact center.”

 

In het rapport worden aan de “Leaders” positieve toekomstverwachtingen toegeschreven. “Ze zijn goed gepositioneerd met hun huidige portfolio en zullen naar verwachting een goede kwaliteit blijven leveren. Leiders bieden niet per definitie de allerbeste oplossing voor iedere klantwens. Maar, over het geheel genomen, zijn hun producten sterk en bieden een aantal buitengewone mogelijkheden. Bovendien bieden de oplossingen van deze leveranciers een relatief laag risico op mislukte toepassing.”

 

Onze consistente plek in Gartners “Leaders Quadrant” komt naar onze mening vooral omdat we altijd vooruit kijken naar wat voor technologische innovaties echt waarde kunnen toevoegen voor onze klanten”, zegt een tevreden Don Brown, ceo van Interactive Intelligence. “Op dit moment zien we de innovatie in een hele nieuwe manier van toepassen van cloud en hybride oplossingen. Dat levert organisaties een ongekend snellere uitroltijd op, naast grotere schaalbaarheid, betrouwbaarheid en unieke functionaliteit om een positieve band met de klanten op te bouwen.”

 

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie