Naar inhoud

Google lanceert betaversie voor foto’s bij AdWords-advertenties

Zoekmachinegigant Google heeft een betaversie gelanceerd van Image Extensions. Marketeers moeten de mogelijkheid krijgen om visuele elementen toe te voegen aan hun AdWords-advertenties. In zijn blog schrijft Google dat het soms beter werkt om dingen te laten zien in plaats van te vertellen over een bedrijf of product. Met deze uitbreiding moeten marketeers tekst kunnen combineren met beeld.

Marketeers moeten vanaf nu visuele elementen toe kunnen voegen aan hun AdWords-advertenties. Op zijn blog schrijft zoekmachinegigant Google dat Image Extensions vanaf nu in bèta beschikbaar zijn. Gebruikers moeten de foto's die ze bij hun advertenties afgebeeld willen hebben staan opsturen naar Google voor een review. Het is namelijk vereist dat marketeers de juiste rechten hebben voor het plaatsen van de afbeeldingen.

Op dit moment is de betaversie van de afbeeldingen alleen nog beschikbaar bij Engelse advertenties. Hieronder is een voorbeeld te zien van hoe de advertenties er inclusief foto’s uit komen te zien.

google image adwords

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie