Naar inhoud

Greenchoice ondertekent convenant Kwaliteit van klantenservice

Energieleverancier Greenchoice is de tiende ondertekenaar van het convenant Kwaliteit van klantenservice van de Klantenservice Federatie (KSF). De energieleverancier belooft hiermee zich in te zetten voor meer transparantie over de prestaties van zijn klantenservice.  Het convenant is ontstaan uit gesprekken tussen het KSF en het Ministerie van EL&I en is bedoeld als zelfregulatie om wetgeving rondom klantenservices te voorkomen.

Energieleverancier Greenchoice heeft het convenant Kwaliteit van de klantenservice van de Klantenservice Federatie (KSF) ondertekend. De energieleverancier belooft hiermee meer transparanter te zijn over de prestaties van zijn klantenservice door gegevens over de wachttijden, kosten, klanttevredenheid en het aantal klanten dat in één keer geholpen is te publiceren op zijn website.

Het convenant is ontstaan uit gesprekken tussen de KSF en het Ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie. Met het convenant wil de KSF bedrijven oproepen tot meer transparantie in de klantenservice om wetgeving te voorkomen.

Met Greenchoice staat het totale aantal bedrijven dat het convenant heeft ondertekend nu op tien. Eerder al ondertekenden Wegener Media, Bol.com, ING, Essent, Sanoma Media, NS, Vodafone, T-Mobile en Oxxio het convenant.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie