Naar inhoud

GX Software wil websitebezoeker unieke content bieden met Visitor Aware Content

Web content management softwareleverancier GX Software voegt een nieuwe module toe aan zijn web content management (wcm) systeem GX WebManager, namelijk Visitor Aware Content. Deze module moet het mogelijk maken om een website te vormen naar individuele bezoekers. Het systeem moet zorgen voor inzicht in kenmerken en interesses van bezoekers en content moet daar direct op aangepast kunnen worden.

Met de nieuwe module Visitor Aware Content wil web content management (wcm) softwareleverancier GX Software inspelen op een rapport van onderzoeksbureau Forrester dat benadrukt dat websites moeten streven naar concurrentievoordeel door een bezoekerservaring die uniek is. De nieuwe module is onderdeel van de wcm-oplossing GX WebManager van de softwareleverancier en dit systeem moet er voor zorgen dat inzicht verkregen wordt in de interesse van bezoekers. Content moet hier direct op aangepast kunnen worden.

Volgens de softwareleverancier biedt de module verschillende opties om webcontent bewust te maken van de voorkeuren van bezoekers. Dit kan beginnen met het vaststellen van welke content bezoekers bekijken. Op basis hiervan moet bepaald worden welke karakteristieken een bezoeker heeft, of hij bijvoorbeeld business of particulier georiënteerd is en in welke producten hij geïnteresseerd is.

De nieuwe module is volgens de softwareleverancier direct beschikbaar voor de Europese en Noord-Amerikaanse markt.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie