Naar inhoud

Hermans Retail levert narrowcasting-oplossing

Hermans Retail heeft de bestaande dienstverlening op het vlak van entertainment uitgebreid met narrowcasting-technologie van Triple P. Narrowcasting biedt retailketens extra communicatiemogelijkheden voor het bereiken van consumenten op de winkelvloer.

‘Door onze expertise, samenwerking met specialisten en de benadering vanuit de consument en behoefte van de retailer kan Hermans Retail een unieke ‘totaaloplossing’ leveren aan retailers en media bedrijven, zegt Tjerk de Vreeze, manager new business bij Hermans Retail.

Onlangs heeft Triple P de noodzakelijke infrastructuur in twee XLmediastores aangelegd. De XLmediastores zijn onderdeel van Hermans Retail. Deze winkels dienen als showcase voor het ‘totaalconcept’ dat Hermans Retail op de markt brengt onder de naam ‘Enteraction’. Dit concept omvat een content managementsysteem van waaruit diverse communicatie-uitingen kunnen worden geregisseerd zoals websites, narrowcasting-schermen en print.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie