Naar inhoud

Het moderniseren van het contact center via de cloud

Ondernemingen die in de strategie de focus leggen bij de klantervaring en experience zien een toename van loyale klanten met een hogere effectiviteit en daardoor meer omzetgroei. Om dat te kunnen realiseren moet de onderneming beschikken over of samenwerken met een klant contact center dat vanuit een modern perspectief werkt.

Het effectiever werken binnen een contact center vraagt om modernisering van de contact centers. De modernisering heeft als basis het aanpassen van de werkzaamheden en het inrichten van de werkomgeving (al dan niet fysiek dichtbij of op afstand). Denk hierbij aan het gebruiken van de nieuwe contactmogelijkheden, sociale media, gebruik maken van de mogelijkheden van mobiele mogelijkheden en daarnaast slim en accuraat gebruik maken van (big) data die beschikbaar is.

Daarnaast is het werken vanuit de cloud een vereiste om de drie genoemde elementen succesvol toe te passen. Cloud oplossingen geven een state-of-the-art mogelijkheden zonder meteen grote investeringen te moeten doen. Het vraagt wel om een flexibele aanpak en inzet van de mens die actief is binnen de virtuele wereld van het contact center.

Meer lezen? http://go.genesys.com/rs/genesys/images/FrostSullivan-Cloud-Based-Contact-Center-Modernization.pdf

Bron van dit onderzoek: Frost & Sullivan; frost.com

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie