Naar inhoud

Holla Advocaten is winnaar van de B2B Marketing Award 2018

Tijdens het negende 'B2B Marketing Forum' op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort is de ‘B2B Marketing Award’ uitgereikt. De twee genomineerde marketeers, van AFAS Software en Holla Advocaten, hebben tijdens dit event hun case gepresenteerd aan het publiek. Na de presentaties hebben de bezoekers aan het evenement gekregen hun voorkeur uit te spreken. De stemming in combinatie met het juryoordeel heeft het advocatenkantoor als winnaar opgeleverd.

Merkkrachtcampagne

De winnende merkkrachtcampagne is in het leven geroepen door Holla Advocaten om de naamsbekendheid in de Brainport-regio rondom Eindhoven te vergroten. De campagne laat op een eigentijdse en toegankelijke manier zien wat succesvolle ondernemers en professionals motiveert. In een speciaal voor de videocampagne ontwikkelde auto met camera worden professionals uit de zakelijke top geïnterviewd.

#dekoplopers aflevering 1 – Valkuilen voor ondernemers: interview van Robert van der Horst, hockeyer bij HC Oranje-Rood, met Ernie Hiemstra, CEO bij Oxboard

Multichannel-case

“Met de #dekoplopers-campagne zet de winnaar een mooie multichannel-case neer met een duidelijke doelstelling en een goede aanpak”, aldus juryvoorzitter Ment Kuiper. “De creativiteit van de campagne laat zich onder andere zien in een crossmediale strategie.” Liesbeth van Zeeland, marketingmanager bij Holla Advocaten, is verheugd met dit oordeel: “Wat een eer om deze prestigieuze award te mogen ontvangen. Onze campagne heeft reeds enorm mooie resultaten behaald. Maar dit is echt de kers op de taart.”

Liesbeth van Zeeland (Holla Advocaten), Ingrid Archer (spotONvision), Ment Kuiper (CustomerTalk)

Jurysamenstelling

De nominaties zijn gekozen door de vakjury bestaande uit voorzitter Ment Kuiper, directeur CustomerTalk, Nord van de Mosselaer, demand generation manager B2B bij Tele2 Nederland, Jan van Ginkel, uitgever Management Team bij MT Mediagroep en Cathelijne Quarré-Bijleveld, director of field marketing bij Snow Software.

B2B Marketing Award

In 2010 heeft spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland geïntroduceerd. Ingrid Archer, initiatiefnemer van de award en tevens co-founder van het B2B-marketingbureau: “De voornaamste reden is geweest om meer aandacht te krijgen voor B2B-marketing in ons land. Tegelijkertijd bestaat een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.”

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie