Naar inhoud

IBM breidt ondersteuning klantervaring uit met overname Tealeaf

Softwareleverancier IBM breidt de ondersteuning van de klantervaring door middel van softwareoplossingen steeds verder uit. Na een aantal overnames op het gebied van analytics, marketing en e-commerce, wordt het Smarter Commerce portfolio nu uitgebreid door de overname de customer experience management speler Tealeaf. Financiële details zijn niet vrijgegeven.

Tealeaf Technology is een leverancier van customer experience management oplossingen, die gebruik maken van data om de klantervaring te verbeteren. Door deze oplossing op te nemen in het Smarter Commerce portfolio wil IBM kunnen inspelen op de behoefte van bedrijven om sneller in te kunnen spelen op consumententrends.

Zowel marketing, sales als service moet door middel van de oplossing van Tealeaf realtime en geautomatiseerd inzicht krijgen in de online en mobiele koopprocessen van klanten. Door de kennis moeten bedrijven betere klantenservice kunnen leveren, gepersonaliseerde marketingcampagnes kunnen opstellen en de online conversieratio kunnen verbeteren.

De oplossing van Tealeaf zal geïntegreerd worden met de Enterprise Marketing and Management (EMM) groep van IBM, met oplossingen als Coremetrics, Unica en DemandTec. IBM zegt de oplossing ook los te blijven ondersteunen en te blijven werken aan de oplossing, waarbij klanten van Tealeaf gemakkelijk gebruik moeten kunnen maken van de andere software van IBM.

“Marketeers zijn continu bezig met het leveren van een betere klantervaring op het web als op de mobiele apparaten om aan de verwachtingen van de steeds machtiger wordende consumenten te kunnen voldoen”, vertelt Craig Hayman, general manager van Industry Solutions bij IBM. “Met de nieuwe mogelijkheden van Tealeaf kunnen we niet alleen chief marketing officers en andere marketingleaders voorzien van kwalitatieve inzichten in hoe klanten het merk ervaren, maar kunnen we ook laten zien hoe ze realtime kunnen reageren op het gebied van marketing, sales en service.”

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie