Naar inhoud

Imtech Nederland wint de Industrial Social Media Award 2014

Imtech Nederland is uitgeroepen tot winnaar van de Industrial Social Media Award 2014. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de onderneming actief op een technische business-to-business-markt die de sociale media op aansprekende en succesvolle wijze weet in te zetten in marketing-, verkoop- en communicatieprocessen. Andere genomineerden waren Canon Nederland, Limburgia Deuren en Royal HaskoningDHV.

De vakjury oordeelt dat de winnaar met het project Imtech 24/7 een vernieuwende aanpak op de sociale media heeft gehanteerd. De manier waarop binnen een grote en complexe organisatie sociale media zijn geïmplementeerd, ontvangt veel lof. De technische dienstverlener heeft ruim 70 ambassadeurs, prominent aanwezig op diverse kanalen. Hun activiteiten hebben een unieke verbinding tot stand gebracht tussen klanten en medewerkers.

Imtech 24/7 is een platform waarop de onderneming foto's van projecten bij opdrachtgevers deelt via de sociale media. De foto's worden gemaakt door medewerkers die betrokken zijn bij die projecten. Het werken met foto's en begeleidende teksten maakt de specifieke werkzaamheden zichtbaar. Tegelijkertijd toont het de mens achter de dienstverlening.

De verkiezing is een initiatief van Jos Fleischeuer. Hij is oprichter van Comprensio, een marketingbureau gericht op bedrijven actief in B2B-markten.De award is uitgereikt tijdens het drukbezochte evenement Digital Marketing in 1 Day.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie