Naar inhoud

Interview Jack Noonan over predictive analytics

Afgelopen mei organiseerde leverancier van oplossingen voor predictive analytics Spss voor het eerst een klantendag in Europa. Bijna 400 klanten reisden naar Barcelona en konden deelnemen aan een zeer gevarieerd programma. ITcommercie was ook aanwezig en sprak met Jack Noonan CEO van Spss, over de rol van analytics in marketing- en salesomgevingen.

Jack Noonan

In je key-note vertelde je dat bedrijven slimmer zaken willen gaan doen in plaats van alleen maar snijden in kosten. Wat zijn nu de business drivers voor jullie?

Bedrijven willen inderdaad sneller, goedkoper, klantvriendelijker werken. Dat is nu al zo maar zeker ook in de toekomst. Predictive analytics kan je daarbij helpen. Momenteel zien we een fifty-fifty verhouding tussen kostenbesparing en het verbeteren van salesresultaten.

 

>> Lees het hele interview in de C-Corner

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie