Naar inhoud

Jaap.nl kiest nieuw advertentieplatform

Huizensite Jaap.nl, onderdeel van de Telegraaf Media Groep, is gestart met het uitleveren van online advertenties via het nieuwe AdDynamics Integrated Adserving Platform. Het bedrijf wil hiermee betere resultaten boeken met haar advertentie-inkomsten.

Niels Visser, marketingmanager van Jaap.nl vertelt: “De inkomsten van Jaap.nl komen primair uit online advertising. Het is dan ook cruciaal dat onze inventory op de meest efficiënte manier wordt ingezet. De afgelopen jaren is gewerkt met DoubleClick DFP. We hebben nu echter voor AdDynamics gekozen omdat dit geïntegreerde platform in staat is om maximaal rendement voor ons te realiseren. We kunnen nu zelf bezoekersprofielen opbouwen en de campagnes daarop targeten. Ook de postcodetargeting, semantische targeting en retargeting bieden veel voordelen. Niet alleen voor ons, ook voor onze adverteerders betekent het gebruik van AdDynamics een hoger rendement. De targeting- en optimalisatiemethoden binnen AdDynamics zorgen voor meer resultaten”.

AdDynamics is een Nederlands ad delivery en yield management platform. Door middel van matching technieken binnen één geïntegreerd platform moet AdDynamics managers, traffickers en sales managers helpen om kosten te besparen en de opbrengst van online advertenties te verhogen. AdDynamics in januari 2011 op de markt gekomen.

Bron: Customer Talk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie