Naar inhoud

Kennismaking met de marketing insights van Ahold, Funda en Knab

Big data en marketing zijn in het digitale tijdperk onlosmakelijk met elkaar verbonden. De ontwikkelingen op dit raakvlak hebben exponentiële dimensies. Een nieuw concept biedt marketeers de mogelijkheid kennis te maken met de inzichten die chief marketing officers van vooraanstaande Nederlandse organisaties als Ahold, Funda, Knab en Randstad Nederland de afgelopen jaren hebben opgedaan.

Actuele inzichten

Het Center for Information Based Decision Making & Marketing Research (MOA) lanceert een nieuw platform: de MOA College Tour. Een gloednieuw concept waar in één middag de nieuwste insights worden gedeeld op het gebied van marketing, marketing intelligence en big data en waar door een unieke tool optimaal genetwerkt kan worden.

Marketing, data en technologie

De tour start op 2 juni 2016 in het College Hotel Amsterdam. Tijdens dit eerste college kun je aan tafel met de CMOs van Ahold, Funda, Knab en Randstad Nederland. Hoe kijkt de CMO van vandaag naar de drie-eenheid marketing, data en technologie? Welke rol speelt (big) data? Hoe gaan technologie en data het vak verder omvormen? Zijn er straks nog marktonderzoekers nodig? Wat zijn over 5 jaar de grootste uitdagingen voor de fact based marketeer?

Interactie spreker en publiek

De deelnemers kunnen als bij een echt college tijdens de lezingen vragen stellen, waardoor er veel interactie is tussen de spreker en het publiek. Met behulp van een unieke, zelf te kiezen tafelindeling via NetworkTables, kan je ook lunchen met de CMO's en deelnemers van jouw keuze. De tour is voor een brede groep professionals op het gebied van market research, digital analytics en marketing intelligence, zoals marketeers, bedrijfs- en bureauonderzoekers, webanalisten en alle overige nieuwsgierige geesten.

Marketeers en onderzoekers

Datagedreven marketing is hot”, aldus Wim van Sloten, directeur van MOA. “Hoe kijken de topmarketeers aan tegen dit soort ontwikkelingen? Welke rol is volgens hen weggelegd voor het researchvak? Die antwoorden zijn voor alle marketeers en onderzoekers, zowel aan bureauzijde als aan klantzijde geweldig interessant.”

Meer informatie tref je op de website van MOA College Tour.

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie