Naar inhoud

Klantbeleving tijdens de Nijmeegse Vierdaagse gericht op gezond

Vandaag mogen zo'n 40.000 wandelaars op de Via Gladiola in Nijmegen de bloemen en toejuichingen in ontvangst nemen van een veelvoud aan toeschouwers. Op het terrein waar vier dagen lang de start en finish van de wandeltocht plaatsvindt, worden de bezoekers op een gezonde manier in de watten gelegd. Daar waar grootschalige evenementen doorgaans gekenmerkt worden door de lucht van frites, hamburgers en bier, staat de catering tijdens de Nijmeegse Vierdaagse in het teken van gezonde en verantwoorde voeding.

Gezonde en verantwoorde voeding

De Wedren is sinds jaar en dag de start- en finishplaats van de Nijmeegse Vierdaagse. Sedert 2001 is de horeca op het terrein in handen van foodservice-organisatie Albron. Het bedrijf is tevens sponsor van het grootste wandelevenement ter wereld. Tienduizenden wandelaars en bezoekers kunnen daar rekenen op gezonde en verantwoorde verzorging. Tijdens dit sportiviteit evenement blijken consumenten meer en meer afstand te nemen van de snelle, maar ook vette snacks.

Biologische producten

Goede voeding is cruciaal voor, tijdens en na het wandelen. De voorkeur van de wandelaar gaat nog altijd uit naar het welverdiende frietje met een biertje na het wandelen, maar ook de wandelaar laat zich tegenwoordig graag verrassen. Lekkerder, gezonder en duurzamer zijn de speerpunten in het assortiment van de cateraar. Zo zijn de sandwichbar en de fruitcorner met verse sappen en smoothies uitgebreid. Ook is het drankenassortiment aangepast, waardoor er nu nog meer watervarianten en gezondere opties van frisdranken beschikbaar zijn. Vanaf dit jaar wordt bovendien alleen biologische friet geserveerd.

Lopen voor de wandelaars

De Nijmeegse Vierdaagse is in alle opzichten een fantastisch evenement waar we ieder jaar weer naar uitkijken”, zegt Robert Visser, directeur Albron Leisure. “Ons team van 150 enthousiaste medewerkers staat dagelijks van drie uur 's morgens tot zeven uur 's avonds klaar voor wandelaars en bezoekers. Ons motto deze dagen? Wij lopen voor u! Vanuit onze expertise doen we er alles aan om wandelaars de prestatie neer te kunnen laten zetten waar zij zo hard voor hebben getraind.”

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie