Naar inhoud

Klantenluisteraar Frans Reichardt nieuwe voorzitter van PvKO

Tijdens de algemene ledenvergadering van Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is Frans Reichardt benoemd als bestuurslid. Per 1 januari 2018 neemt hij de voorzittershamer over van Ed Peelen, die de voorzittersfunctie drie-en-een-half jaar heeft bekleed. Tijdens de inspiratiesessie ‘De Toekomst van Klantgericht Ondernemen’ heeft Reichardt alvast een voorschot gegeven van zijn intenties: “De toekomst is aan bedrijven die klantgedreven ondernemen.”

Klantgedreven ondernemen

Als spreker, coach en adviseur helpt Frans Reichardt, bekend als de Klantenluisteraar, bedrijven aan blije klanten en betere resultaten. Hij deelt zijn ideeën in diverse boeken en blogs. Zijn focus op customer-experience-management en met name ‘The Voice of the Customer’ wil hij als nieuwe voorzitter gebruiken om het platform nog beter op de kaart te zetten en Nederland te inspireren naast klantgericht ook klantgedreven te ondernemen: “Organisaties worden uiteindelijk klantdata-gedreven, klantgedrag-gedreven en klantfeedback-gedreven. Ik zie ernaar uit deze visie te delen met de community van klantgerichtheidsprofessionals in en rond PvKO.”

Frans Reichardt

Krachtige kennisoverdracht

Ed Peelen, bijzonder hoogleraar Contentmarketing aan de Universiteit van Amsterdam en partner bij ICSB Marketing & Strategy, is sinds juli 2014 voorzitter van PvKO en heeft in deze rol een stevige impuls gegeven aan de ontwikkeling van de vereniging. Nadruk op inhoudelijk krachtige kennisoverdracht, wetenschappelijke onderbouwing en het aanhalen en versterken van de relatie met het hoger beroepsonderwijs zijn belangrijke milestones die hij met het netwerk heeft behaald.

Ed Peelen

Klantgerichtheid in het vizier

“Bestuur, organisatieteam en directie danken Ed Peelen voor de fijne samenwerking: transparant, betrouwbaar, down-to-earth en altijd scherp met klantgerichtheid in het vizier”, zegt Karoline Wiegerink, directeur van PvKO. “Hij heeft een waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de community die duizenden professionals verbindt en inspireert.”

Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is een community van, voor en door professionals die binnen de eigen organisatie of die van anderen (mede)verantwoordelijk zijn voor klantgerichtheid. Wat de leden van de vereniging met elkaar verbindt, is de passie voor klantgericht ondernemen en de wil bij te dragen aan een klantgerichter Nederland door zelf het goede voorbeeld te geven. Het platform creëert waarde voor zijn leden door hen te inspireren, kennis te vergroten, van elkaar te leren, elkaar te inspireren en stimuleren en door het bieden van een netwerk en een platform om zich als professional verder te ontwikkelen.

Bron: CustomerTalk
0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie