Naar inhoud

Klantenservice Vandebron draait op crosschannel serviceplatform Procesrunner

Vandebron, de eerste leverancier in Nederland waarbij je energie direct van een duurzame bron koopt, heeft voor haar klantenservice gekozen het cross-channel klantenservice platform ProcessRunner van leverancier Morphis. Vandebron verbindt haar klanten rechtstreeks met lokale producenten, een concept wat volgens Morphis om een vlekkeloze klantenservice vraagt.

Het energiebedrijf staat garant voor de levering van de energie aan de klant en zorgt dat het verbruik daadwerkelijk door de gekozen producent opgewekt wordt. Om dit unieke concept te kunnen faciliteren, koos de energieleverancier voor de klantenservice software ProcessRunner van Morphis om ProcessRunner het mogelijk maakt om diverse processen te managen. Zodra een klant voor een bepaalde producent heeft gekozen, wordt de verkoop geregistreerd en de verwachte afname gereserveerd. Ook moet de wettelijke bedenktijd bijgehouden worden en de kredietwaardigheid gecontroleerd. ProcessRunner ondersteunt de servicemedewerkers hierbij als front-end applicatie en geeft hen inzicht in de klant via een 360 graden klantbeeld. 

0
Logo CustomerTalk

Cookie-instellingen

CustomerTalk maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij je toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Accepteren Meer informatie